کد خبر : 1976864 | 10 آبان 1402 ساعت 18:02 | 35.2K بازدید | 12 دیدگاه

عصبانیت مورینیو از ستاره گیاه‌خوار!

کریس اسمالینگ برای بهبودی مصدومیتش مسکن‌ مصرف نمی‌کند و غیبت او موجب ناامیدی ژوزه مورینیو شده است.

عصبانیت مورینیو از ستاره گیاه‌خوار!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، هر روز در ایتالیا با اخباری مواجه می‌شود که او را شوکه می‌کند و مصدومیت کریس اسمالینگ از دسته خبرهایی است که او را ناراحت می‌کند.

مورینیو قبلا از اهمیت اسمالینگ پس از تمدید قراردادش در رم تمجید کرده بود، اما اکنون از غیبت این بازیکن ناامید شده است.

مورینیو تمایل خود را برای بازگشت این بازیکن به زمین جهت رفع مشکلات دفاعی تیم ابراز کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد اسمالینگ ذهنیت خاصی دارد و در مورد سلامتی خود بسیار محتاط است.

این بازیکن که رژیم غذایی گیاه‌خواری را دنبال می‌کند از مصرف داروها، به ویژه مسکن‌ها اجتناب می‌کند. این باعث می‌شود دوره نقاهت او طولانی‌تر شود.

رم آزمایشاتی انجام داده که نشان می‌دهد هیچ‌گونه منعی برای بازگشت اسمالینگ به میادین وجود ندارد و مصدومیت او در صورت بازی کردن بدتر نمی‌شود.

1948251

با این حال شرایط به دلیل سن این بازیکن که 22 نوامبر 34 ساله می‌شود، حساس است. علی‌رغم مشاوره با پزشکان در انگلیس و ایتالیا، از عمل جراحی اجتناب شده اما انتظار می‌رود که التهاب تاندون او به زمان بیشتری برای درمان نیاز داشته باشد.

اسمالینگ بعید است در بازی‌های آینده مقابل لچه و اسلاویا پراگ به میدان برود و احتمالا دربی مقابل اودینزه از دست خواهد داد. مورینیو قبلا برای بازگشت زودتر او ابراز امیدواری کرده بود، اما وضعیت همچنان نامشخص است و همه چیز به توانایی اسمالینگ برای تحمل درد و پیشرفت او در روند بهبودی بستگی دارد.

دیدگاه‌ها