کد خبر : 1976909 | 10 آبان 1402 ساعت 21:41 | 27.9K بازدید | 14 دیدگاه

محرومیت آرتتا از استفاده از این ستاره تا پایان سال

به نظر می‌رسد گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، تا اوایل ماه پایانی امسال، قادر به همراهی آرسنال نیست و از میادین دور خواهد بود.

محرومیت آرتتا از استفاده از این ستاره تا پایان سال

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس که در مدت حضورش در آرسنال بعضا دچار مصدومیت‌های طولانی مدت شده است، باز هم مصدوم شده است و برای بازگشت دوباره باید چند هفته صبر کند.

این مهاجم برزیلی، در دقیقه ۸۱ بازی مقابل سویا احساس ناراحتی کرد و از زمین بازی خارج شد. میکل آرتتا پس از بازی درباره مصدومیت این بازیکن گفت: «او خودش درخواست کرد که تعویضش کنم. امیدوارم مشکل جدی‌ای نباشد اما ژسوس بازیکنی نیست که خودش درخواست تعویض بدهد. به نظرم دردش آنقدری شدید بوده که مجبور شده بیرون بیاید. بابت این موضوع نگرانم اما امیدوارم بازگشتش مدت زیادی طول نکشد.»

1948334

حالا به نقل از نشریه سان، مشخص شده است که مصدومیت او حداقل تا اوایل ماه آینده طول خواهد کشید.

در این خبر آمده است که آرسنال انتظار دارد او حداقل تا اوایل دسامبر از میادین دور باشد و شش بازی بعدی توپچی‌ها را در تمامی رقابت‌ها از دست بدهد. او در حال حاضر مشغول به انجام کارهای بدنسازی و شروع دوره ریکاوری است.

آرسنال در اولین بازی‌اش پس از مصدومیت این ستاره، با نتیجه پرگل پنج بر صفر شفیلد یونایتد را شکست داد. ادی انکتیا در آن بازی هت‌تریک کرد تا کمی خیال آرتتا را بابت نبود ژسوس راحت کند.

1948333

دیدگاه‌ها