کد خبر : 1976925 | 11 آبان 1402 ساعت 03:22 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

بازنشستگی از فوتبال از ترس مرگ در زمین!

لاسه شون، هافبک ملی پوش دانمارکی و NEC نایمخن، پس از اینکه شاهد از هوش رفتن هم‌تیمی‌اش، باس دوست، در زمین قرار گرفت، به بازنشستگی از فوتبال از ترس آسیب جدی فکر می‌کند.

بازنشستگی از فوتبال از ترس مرگ در زمین!

به گزارش "ورزش سه"، شون که 51 بار برای تیم ملی دانمارک بازی کرده است، در سال 2017 نیز دچار بدشانسی شد چرا که هم تیمی او در آژاکس، عبدالحق نوری، در یک بازی دوستانه از حال رفت و دچار ضایعه مغزی دائمی شد.

علاوه بر این، دوستان خوب این بازیکن 37 ساله، کریستین اریکسن و دیلی بلیند، هر دو در حین بازی دچار حمله قلبی شده‌اند. شون اعتراف کرد که تعداد این حوادث تاثیر زیادی روی او گذاشته و او را به این فکر واداشته است که دوران حرفه‌ای 18 ساله خود را بیشتر ادامه دهد یا خیر: "من این جنس حوادث را کمی بیش از حد معمول تجربه کرده‌ام. من هم دیگر 22 ساله نیستم و حرفه‌ای طولانی داشته‌ام. نمی‌دانم چقدر دیگر می‌خواهم ادامه دهم. من قبلاً این را از خودم پرسیده بودم و اکنون حتی بیشتر از قبل به ادامه راه شک دارم. این روزها از اطرافیانم در این راه مشورت می‌گیرم، اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام."

1948394

باس دوست روز یکشنبه، پس از گلزنی و دادن پاس گل برای برتری 2-1 تیم میهمان، در مراحل پایانی بازی مقابل آلکمار از هوش رفت. او نهایتا به هوش آمد و با برانکارد به بیرون زمین و بیمارستان منتقل شد. این بازیکن 34 ساله روز دوشنبه عکسی از خود روی تخت بیمارستان به اشتراک گذاشت و به هواداران اطلاع داد که "پس از این مصیبت ترسناک، حالش خوب است".

دیدگاه‌ها