کد خبر : 1976939 | 11 آبان 1402 ساعت 05:00 | 27.9K بازدید | 11 دیدگاه

داور جنجالی آخرین سفر استقلال به قزوین

محسن قهرمانی و خاطره عجیبی که زنده شد!

محسن قهرمانی داور جنجالی فوتبال ایران، نقش اول آخرین مصاف رسمی استقلال در قزوین بود.

محسن قهرمانی و خاطره عجیبی که زنده شد!

به گزارش ورزش سه استقلالی‌ها در حالی امروز به مصاف شمس آذر قزوین می‌روند که از آخرین مصاف رسمی‌شان با یک تیم قزوینی نزدیک به سیزده سال می‌گذرد.

در روزهایی که پیکان نماینده قزوین در لیگ برتر بود و معمولا حریف سرسختی برای سرخابی‌های پایتخت، بخصوص در بازی‌های خانگی به حساب می‌آمد، استقلال با هدایت پرویز مظلومی در هفته بیست و دوم لیگ دهم (فصل ۱۳۸۹.۹۰) به مصاف پیکان رفت و در پایان با نتیجه سه بر یک به یک پیروزی پرگل رسید.

آبی‌های پایتخت در آن بازی با گل زودهنگام آشوبی از روی نقطه پنالتی از پیکان پیش‌افتادند. اعلام این پنالتی از سوی قهرمانی اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان پیکان را در پی داشت که در نهایت با اخطار گرفتن چند تن از بازیکنان این تیم خاتمه یافت.

1948482

شروع طوفانی شاگردان مظلومی همچنان ادامه داشت و در دقیقه ۲۰ سیدمهدی سیدصالحی اختلاف را به عدد دو رساند. در نیمه دوم جهانگیر عسگری یکی از گل‌های خورده تیمش را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. جالب آنکه استقلالی‌ها نیز به شدت به اعلام این پنالتی معترض بودند. در ادامه این باز هم استقلال بود که توسط حنیف عمران زاده در هشتادمین دقیقه اختلاف را دوبرابر کرد.

این مسابقه نخستین حضور رسمی هوار ملامحمد با پیراهن استقلال در میادین بود. بازیکن عراقی‌ای که با سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس به استقلال آمد و در نیم فصلی که در تیم مظلومی به میدان رفت عملکرد خوبی داشت.

1948421

در پایان آن‌ فصل استقلال با اختلاف یک امتیازی نسبت به سپاهان، نایب قهرمان شد و پیکان نیز با هدایت محمد احمدزاده با قرار گرفتن در رتبه هفدهم به لیگ آزادگان سقوط کرد.

دیدگاه‌ها