کد خبر : 1976949 | 11 آبان 1402 ساعت 00:44 | 51.9K بازدید | 27 دیدگاه

ثابت شد که تصمیم آرتتا درست بود (عکس)

آرون رمزدیل که امشب در بازی با وستهم از مسابقات کارابائو کاپ، پس از مدت‌ها در ترکیب ثابت توپچی‌ها قرار گرفت، نشان داد که چرا میکل آرتتا تمایل زیادی به استفاده از او ندارد.

ثابت شد که تصمیم آرتتا درست بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرتتا امشب در ورزشگاه لاندن استادیوم برابر وستهم قرار گرفتند. در ترکیب این سرمربی برای این بازی، حضور ارون رمزدیل توجه هواداران و رسانه‌ها را خود جلب کرد.

آخرین باری که رمزدیل برای آرسنال به میدان رفته بود به بازی دور قبلی کارابائو کاپ مقابل برنتفورد برمی‌گشت و پس از آن دیگر در چارچوب توپچی‌ها قرار نگرفت.

او امشب امیدوار بود که بتواند با نمایشی چشم‌گیر و قابل توجه، خود را به حضور در ترکیب فیکس توپچی‌ها نزدیک کند، اما چیزی برعکس این اتفاق رخ داد.

در دقیقه ۱۶ بن وایت سانتر جرد بوون را به اشتباه وارد دروازه رمزدیل کرد تا کلین‌شیت او را خراب کند. اما او همچنان می‌توانست با واکنش‌هایش نظر هواداران را جلب کند.

1948432

در آغاز نیمه دوم نایف آگرد پاس بلند و زیبایی را برای محمد کودوس ارسال کرد. او با یک استپ خارق‌العاده در محوطه جریمه آرسنال خود را صاحب توپ کرد و با قرار گرفتن در موقعیت شوت‌زنی، ضربه را به سمت دروازه زد و کاری از دستان رمزدیل برنیامد.

1948430

ده دقیقه بعد اوضاع بدتر هم شد. یک سانتر برای وستهم را بن وایت با ضربه سر به پشت محوطه جریمه دفع کرد و توپ به جرد بوون در پشت محوطه جریمه رسید. او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد و رمزدیل با واکنش و دفع توپی بسیار ضعیف، نتوانست مانع گل شدن توپ شود تا بازی سه بر صفر شود.

1948431

بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا آرسنال از جام اتحادیه حذف شود. این نمایش از رمزدیل نشان داد که آرتتا کاملا حق داشت که داوید رایا را به او ترجیح می‌داد و این دروازه‌بان را تبدیل به دروازه‌بانی نیمکت‌نشین کرده بود.

دیدگاه‌ها