کد خبر : 1976950 | 11 آبان 1402 ساعت 06:47 | 10.8K بازدید | 8 دیدگاه

برای تقدیر از الدوساری: هواداران الهلال در محل تمرین

هواداران الهلال برای تقدیر از مرد سال آسیا، راهی محل تمرین این تیم شدند.

برای تقدیر از الدوساری: هواداران الهلال در محل تمرین

به گزارش "ورزش سه"، سالم الدوسری دو روز پیش موفق شد عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2022 را از آن خود کند. ستاره عربستانی الهلال به عنوان پنجمین بازیکن این تیم و ششمین سعودی موفق شد این عنوان شخصی را تصاحب کند.

علاوه بر این، یاسین بونو سنگربان مراکشی الهلال نیز در فهرست 30 بازیکن برتر جهان در سال گذشته از نگاه فرانس فوتبال، توانست در جایگاه سیزدهم قرار گرفته و یک دستاورد شخصی مهم را از آن خود کند.

در همین راستا، باشگاه الهلال روز گذشته مراسمی را در محل تمرین این تیم برگزار کرد و با دسته گل، کیک و تابلوهایی با تصاویر سالم الدوسری و یاسین بونو، از آنها تجلیل به عمل آورد.

1948434
1948435
1948436
1948437

در همین خصوص، باشگاه الهلال به هواداران خود اجازه داد تا در محل تمرین تیم حضور پیدا کرده و در مراسم تقدیر از سالم الدوسری و یاسین بونو شرکت کنند.

الهلال پس از سال‌ها مجوز حضور هواداران خود در محل تمرین تیم را صادر کرد که این موضوع با درخواست سالم الدوسری بوده تا کسب عنوان مرد سال آسیا را در حضور طرفداران این این جشن بگیرد.

الهلال خود را برای دیدار با الفتح در ورزشگاه شاهزاده عبدالله بن جلاوی در شهر الاحساء آماده می‌کند. دیداری که عصر جمعه و در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ روشن عربستان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها