کد خبر : 1976962 | 11 آبان 1402 ساعت 01:06 | 10.4K بازدید | 29 دیدگاه

وستهام 3-1 آرسنال: این جام برای آرتتا مهم نبود!

وستهام در بازی دور چهارم جام اتحادیه با نتیجه 3-1 از سد آرسنال گذشت.

وستهام 3-1 آرسنال: این جام برای آرتتا مهم نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وستهام در دور چهارم مسابقات جام اتحادیه امشب از آرسنال میزبانی کرد و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

ویدئو: 315300

آرسنال بازی را خوب آغاز کرده بود و دقیقه 8 اگر ضربه سر خطرناک کای هاورتز روی ارسال ریس نلسون مهار نمی‌شد، به گل می‌رسید.

1948453

برخلاف جریان بازی، آرسنال روی یک ضربه کرنز گل خورد. بن وایت قصد داشت ارسال جارود بوون از روی نقطه کرنر را دفع کند که به اشتباه جلوتر از آرون رمزدیل روی آن اثرگذاشت و توپ را وارد دروازه کرد.

آرسنال پس از این گل تلاش زیادی برای جبران نتیجه در نیمه اول داشت. چند دقیقه بعد از گل به خودی بن وایت این بار با یک ضربه سر در محوطه جریمه حریف تلاش کرد گلزنی کند اما ضربه او از سمت چپ دروازه نزدیک به تیرک راهی اوت شد.

تلاش تیم میهمان برای جبران گل خورده در نیمه اول کارساز نبود و آن‌ها در نیمه دوم هم خیلی زود یک گل دیگر دریافت کردند تا شرایط برای شاگردان میکل آرتتا سخت‌تر شود.

1948452

هنوز 5 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که دروازه رمزدیل یکبار دیگر باز شد اما این بار خبری از گل به خودی نبود.

ارسال بلند نایف آگوئرد از میانه میدان به محوطه جریمه آرسنال را محمد کودوس با کنترل تماشایی کمی از خود دور کرد و با اینکه الکساندر زینچنکو را مقابل داشت با ضربه قوس دارد پای چپ دروازه رمزدیل را باز کرد.

عملکرد ضعیف آرسنال موجب شد تا آرتتا دست بکار شده و دقیقه 57 دو تعویض انجام بدهد. بدین ترتیب دکلان رایس و تاکه‌هیرو تومیساو به جای زینچنکو و جورجینیو وارد زمین شدند.

1948451

تنها سه دقیقه پس از این تغییرات، اشتباه رمزدیل میزبان را به گل سوم رساند. ارسال به محوطه جریمه توسط بن وایت دفع شد و توپ خارج از محوطه به بوون رسید. ضربه پای چپ او که قدرت بسیار بالایی نداشت با واکنش ناقص دست چپ رمزدیل وارد دروازه توپچی‌ها شد.

آرسنال برای جبران نتیجه طی دقایق بازی مانده نیمه دوم مالکیت توپ مناسبی داشت اما وستهام اجازه خلق موقعیت به حریفش نمی‌داد. خطرناک‌ترین فرصت آرسنال در نیمه دوم شوت مارتین اودگارد روی پاس بوکایو ساکا بود که دروازه‌بان بدون سختی آن را دفع کرد.

1948449

اودگارد البته در این بازی بالاخره به یک گل رسید. در دقایق پایانی بازی که 5 دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود، توپچی‌ها فشار روی دروازه حریف را افزایش دادند که در نهایت مهاجم نروژی پس از نفوذ به محوطه جریمه و ضربه پای چپ موفق شد یک گل به ثمر برساند.

این گل تغییری روی سرنوشت تیم صعود کننده نداشت و شاگردان دیوید مویس با این برتری به دور بعدی راه پیدا کردند.

دیدگاه‌ها