کد خبر : 1976966 | 11 آبان 1402 ساعت 01:19 | 7.3K بازدید | 12 دیدگاه

بورنموث ۱-۲ لیورپول: صعود در باران ویتالیتی

در دور چهارم مسابقات جام اتحادیه، لیورپول موفق شد با نتیجه ۲-۱ بورنموث را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

بورنموث ۱-۲ لیورپول: صعود در باران ویتالیتی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و بورنموث امشب برابر همدیگر صف‌آرایی کردند تا برای صعود به دور بعد جام اتحادیه رقابت کنند.

بازی پایاپای آغاز شد و تیم‌ها نتوانستند موقعیت جدی‌‌ای خلق کنند و دروازه‌بان‌ها بدون خطر روی دروازه‌شان بازی را دنبال می‌کردند.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۲۵ برای  بورنموث خلق شد. ضربه خطرناک کریستی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه بیرون رفت.

این یک هشدار برای لیورپول بود و آنها خیلی زود واکنش نشان دادند. دو دقیقه بعد سوبوسلای در موقعیت خوب شوت‌زنی قرار گرفت اما ضربه‌اش با پای چپ را دروازه‌بان به راحتی گرفت‌.

در دقیقه ۳۱ لیورپول به گل رسید. ارسال کرنر برگشت خورد و ضربه الیوت از پشت محوطه با دخالت کودی خاکپو در مقابل دروازه همراه بود. رادو، دروازه‌بان بورنموث توپ اول را گرفت اما روی ریباند باز هم توپ به خاکپو رسید و دروازه را باز کرد.

1948455

در دقیقه ۳۵ باز هم سوبوسلای می‌توانست دروازه را باز کند اما حالا که دروازه‌بان تسلیم شده بود، ضربه‌اش از کنار دروازه به اوت رفت.

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به اتمام رسید.

در ابتدای نیمه دوم بورنموث برای زدن گل تساوی فشارش را بیشتر کرد.

آنها چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند که با بدشانسی هم همراه بودند و از دست رفتند اما در دقیقه ۶۴ به هدف‌شان رسیدند. روی ارسال کرنر، جاستین کلایورت با ضربه سر دروازه کلهر را باز کرد.

خوشحالی میزبان خیلی دوام نداشت. شش دقیقه بعد نونیز با گلی زیبا بازی را دوباره به حالت قبلی برگرداند. پاس بلند آرنولد در سمت چپ به مهاجم اروگوئه‌ای رسید. او خود را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و با یک ضربه خارق‌العاده و فنی از گوشه چپ محوطه جریمه حساب کار را ۲-۱ کرد.

1948457
1948456

این بار برای بورنموث فرق داشت. آنها نتوانستند دروازه مهمان را به شکل جدی تهدید کنند و شاگردان کلوپ به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل و از پیروزی‌شان دفاع کردند. ۲۰ دقیقه پایانی بازی به همین شکل گذشت و لیورپول با گل خاکپو در نیمه اول و سوپرگل نونیز در نیمه دوم، بورنموث را حذف کرد.

دیدگاه‌ها