کد خبر : 1976972 | 11 آبان 1402 ساعت 08:31 | 29.3K بازدید | 3 دیدگاه

سرنوشت عجیب یک ستاره: تنها 2 بازی در یک فصل!

پیتر گولاچی با انجام دو بازی در جام حذفی آلمان دوباره روی نیمکت لایپزیش می‌نشیند.

سرنوشت عجیب یک ستاره: تنها 2 بازی در یک فصل!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در دور دوم مسابقات فصل جاری جام حذفی آلمان با نتیجه 1-0 از ولفسبورگ شکست خورد و حذف شد. این نتیجه یک عصر تلخ بود مخصوصا برای پیتر گولاچی، دروازه‌بان 33 ساله لایپزیش.

این بازیکن مجارستانی همچنان یکی از بهترین بازیکنان لایپزیش بود. مارکو روزه، مربی لایپزیش گفت: "او مطمئن به نظر می‌رسید." همچنین روون شرودر، مدیر ورزشی باشگاه، اضافه کرد: "این شکست اصلاً تقصیر پیتر نبود. او بازی خوبی انجام داد."

روز شنبه در بازی مقابل ماینتس، کاپیتان سابق باید دوباره به نیمکت بازگردد. پس از پارگی رباط صلیبی در اکتبر 2022، بازیکن بدشانس لایپزیش نه تنها بازوبند را به ویلی اوربان داد، بلکه جایگاهش در ترکیب را از دست داده و یانیس بلاسویچ جانشین او شده است.

1948484

در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا، او دروازه‌بان مدنظر کادرفنی نیست و فقط در جام حذفی می‌توانست فرصت خوبی برای بازی داشته باشد. گولاچی اکنون پس از دو بازی در دی‌اف‌پوکال باید دوباره به نیمکت برگردد.

این دروازه‌بان با 51 بازی ملی باید روی نیمکت بنشیند. تغییر دروازه‌بان قبل از تعطیلات زمستانی بعید به نظر می‌رسد. و حتی پس از آن، در حال حاضر شانس زیادی برای گولاچی وجود ندارد.

با حذف مقابل ولفسبورگ، لایپزیش همچنین پول زیادی را از دست داد. به دلیل حذف شدن در دور دوم، آن‌ها تا حدود 10 میلیون یورو ضرر کردند. مدافع عنوان قهرمانی در دو دور اول حدود 650 هزار یورو درآمد داشت.  این درحالی است که تنها رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی 862 هزار یورو درآمد داشت.

دیدگاه‌ها