کد خبر : 1976975 | 11 آبان 1402 ساعت 02:20 | 11K بازدید | 15 دیدگاه

آرتتا: باید از درد این شکست استفاده کنیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از شکست 3-1 تیمش مقابل وستهم در جام اتحادیه، خودش را مسئول اصلی این نتیجه معرفی کرد.

آرتتا: باید از درد این شکست استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی‌ها که این فصل هم در لیگ برتر یکی از مدعیان قهرمانی هستند، امشب در خانه وستهم نمایش ضعیفی داشتند و بعد از اینکه با گل به خودی بن وایت عقب افتادند، دو گل دیگر هم در نیمه دوم دریافت کردند تا شکست‌شان قطعی شود و گل دیرهنگام مارتین اودگارد هم از حذف آنها از جام اتحادیه جلوگیری نکرد.
آرتتا در پایان بازی با ابراز ناراحتی از این شکست تاکید کرد که تیمش باید از ناراحتی این شکست برای ارائه نمایشی بهتر در دیدار مقابل نیوکسل در لیگ برتر استفاده کند. 

1948490


او بعد از بازی امشب گفت: "من خیلی ناراحتم. واضح است که من مسئول این نتیجه هستم. ما از جام اتحادیه حذف شدیم. می‌خواستیم بازی بسیار متفاوتی ارائه بدهیم و به ویژه می خواستیم در دیداری مانند این که 48 ساعت در موردش بحث کردیم، مبارزه کنیم و نمایشی بسیار متفاوت از آنچه انجام دادیم، داشته باشیم.
اول از همه از خودم ناراحتم چون واضح است که می‌خواستم تیم به شکلی کاملا متفاوت بازی کند و ما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم، هر بار که شکست می‌خورید، درد دارد و ما باید از این شکست برای دیدار روز شنبه استفاده کنیم."
سرمربی توپچی‌ها همچنین در مورد مصدومیت امیل اسمیت-رو گفت: "او از ناحیه زانو مصدوم شده است و برای چند هفته دور از میادین خواهد بود."

دیدگاه‌ها