کد خبر : 1976982 | 11 آبان 1402 ساعت 09:22 | 52.2K بازدید | 52 دیدگاه

عذرخواهی کاپیتان: رفتار زشت بازیکنان را ببخشید!

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، از هواداران این تیم به خاطر رفتار بازیکنان پس از شکست در بازی شب گذشته عذرخواهی کرد.

عذرخواهی کاپیتان: رفتار زشت بازیکنان را ببخشید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی آلمان روبروی تیم دسته سومی ساربروکن به میدان رفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد و از گردونه این مسابقات حذف شد. 

این شوک بزرگی برای هواداران این تیم و حتی بازیکنان بود و آنها باور نمی‌کردند که تیم‌شان به همین راحتی و برابر تیمی بدون نام و نشان که در سطحی بسیار پایین‌تر از آنها قرار داشت شکست بخورد و حذف شود. 

تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی به سمت هوادارانی رفتند که برای تماشای این بازی به ورزشگاه رقیب آمده بودند تا از آنها به خاطر این اتفاق عذرخواهی کنند و غیبت سایر بازیکنان باعث عصبانیت مولر هم شد. 

1948499

او با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« امشب شکست سختی برای ما بود. هضم این شکست دشوار است و ما حالا باید روی بازی روز شنبه تمرکز کنیم. من می‌خواهم از هواداران برای رفتار تیم پس از این بازی عذرخواهی کنم. ما باید در کنار هم بمانیم و برای شما احترام قائل باشیم، دوستان. شاید بازی برابر دورتموند بهترین فرصت برای جبران این اتفاق باشد!»

بایرن مونیخ روز شنبه در دیداری حساس و تماشایی باید به مصاف دورتموند برود و به نظر می‌رسد که حالا انگیزه مضاعفی برای پیروزی در آن بازی خواهد داشت. 

دیدگاه‌ها