کد خبر : 1976990 | 11 آبان 1402 ساعت 10:38 | 39K بازدید | 64 دیدگاه

تمسخر اسطوره: به دسته سومی‌ها باختید! (عکس)

یکی از هواداران ساربروکن پس از ورود به زمین در بازی این تیم برابر بایرن مونیخ به سمت مانوئل نویر رفت و او را به سخره گرفت.

تمسخر اسطوره: به دسته سومی‌ها باختید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی آلمان به مصاف ساربروکن رفت و در کمال ناباوری با قبول شکست در این دیدار از دور این مسابقات حذف شد. 

شاید کمتر کسی پیش از این بازی انتظار داشت که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد و یک تیم دسته سومی بتواند بایرن را از گردونه رقابت‌های جام حذفی آلمان کنار بزند اما این اتفاق رخ داد تا هواداران ساربروکن از خوشحالی در پوست خودشان نگنجند. 

بلافاصله پس از سوت پایان بازی بود که هواداران از شدت خوشحالی وارد زمین شدند و یکی از آنها به سمت نویر رفت تا او را به‌خاطر این باخت مسخره کند. این دومین دیداری بود که نویر پس از بازگشتش از مصدومیت در دروازه بایرن حضور داشت و با این اتفاق تلخ همراه شد. 

1948514

با وجود رفتار نادرست هواداران حریف، نویر کاملا به اعصاب و رفتارش مسلط بود و اقدامات او نتوانست این بازیکن را تحریک یا وادارش کند که واکنشی نسبت به او نشان دهد. 

این دروازه‌بان آلمانی فقط مشغول درآوردن دستکش‌هایش شد و در نهایت این هوادار هم دست از این رفتار برداشت و به سمت دیگر میدان دوید تا در شادی بازیکنان تیم محبوبش شریک باشد. 

دیدگاه‌ها