کد خبر : 1977019 | 11 آبان 1402 ساعت 13:06 | 23.8K بازدید | 46 دیدگاه

مسئولیت‌پذیر مثل مولر

ضربه بی‌رحمانه به بایرن: کاپیتان مقابل تحقیر بزرگ

توماس مولر مثل همیشه شانه خالی نکرد و پس از تحقیر بایرن برابر تیم دسته سوم، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از خودش و تیم انتقاد کرد.

ضربه بی‌رحمانه به بایرن: کاپیتان مقابل تحقیر بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، شکست بایرن برابر ساربروکن در جام حذفی یک شرمساری بزرگ بود. آن هم درست قبل از بازی در کلاسیکر بوندسلیگا برابر دورتموند.

بایرن مونیخ مطمئناً در ساربروکن شکوه و بزرگی خود را زیر سوال برد. به خصوص بعد از پایان بازی رفتار بازیکنان نسبت به هوادارانی که با آنها هم‌سفر شده بودند بسیار زشت بود. سخنان توماس مولر پس از آن بر همین اساس بود.

در واقع هرکسی که تلویزیون یا دستگاه خود را بعد از دقیقه 16 بازی خاموش کرد، چیز بزرگی را از دست داد.

1948561

تا آن زمان، به نظر می‌رسید که در دور دوم جام حذفی همه چیز برای بایرن خوب پیش می‌رود: توماس مولر ابتدا بایرن را پیش انداخت و سپس به سمت توماس توخل رفت و شروع به خندیدن کردند. همه چیز حکایت از یک برد پر گل دیگر از بایرن داشت.

اما تیم دسته سومی ساربروکن وارد صحنه شد، جنگید، منتظر ماند و از اشتباهات بایرن سود لازم را برد. با گل دقیقه پایانی ساربروکن همه دنیا را غافلگیر کرد و مشخص شد بایرن امسال هم دستش از جام حذفی کوتاه می‌ماند. در پایان بازی مولر دیگر نمی‌خندید.

1948560

مولر در مصاحبه ای با ARD تحلیل خود را از این شکست کاملاً هوشیارانه آغاز کرد: «شما می‌توانید دلایل زیادی پیدا کنید، در 90 دقیقه موقعیت های زیادی برای تمام کردن کار حریف داشتیم و می توانستیم کارها را بهتر انجام دهیم. با این حال باید به ساربروکن تبریک گفت هرچند کمی شانس همیشه بخشی از فوتبال است و از آن بهره بردند. ما باهوش نبودیم، به خصوص زمانی که گل اول را دریافت کردیم. سپس در دقیقه 90 شما یک ضد حمله می‌خوردید و تمام. ما قبل از آن موقعیت های خوبی را از دست می‌دادیم. شاید در نیمه دوم شانس های ما زیاد نبود ولی برای قطعی کردن برد کفایت می‌کردند.»

1948499

مولر کهنه کار ادامه داد: «اگر ساربروکن به عنوان یک تیم دسته سومی بایرن را از جام بیرون می‌اندازد، یعنی مطمئناً ما اشتباهات زیادی انجام داده‌ایم. چمن مشکلاتی داشت اما شرایط برای دو تیم یکسان بود. فکر می‌کردیم بازی به وقت اضافه برود ولی به شکلی بی‌رحمانه گل دوم را دریافت کردیم و تمام. ما سه روز دیگر دوباره بازی داریم و باید به مصاف دورتموند برویم. شاید پیروزی در هیچ دیداری به اندازه در کلاسیکر نتواند این شکست را از یادها ببرد.»

از زمانی که تیم مونیخی در سال 2020 تحت هدایت هانسی فلیک سه گانه را به دست آورد، دیگر نتوانسته برنده جام حذفی شود.

اما این همه ماجرا نیست، پس از 23 سال و بازی های متعدد جام حذفی، این شکست، اولین ناکامی بایرن مقابل تیمی از دسته پایین‌تر بود. در یک نوامبر 2000، بایرن در ضربات پنالتی در برابر باشگاه دسته چهارمی آن زمان ماگدبورگ، 2:4 باخته بود.

1948468
1948461
1948460

طرفداران عصبانی شده اند؟ مولر آن را درک می‌کند و از هم تیمی هایش انتقاد می‌کند

تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی به سمت هوادارانی رفتند که برای تماشای این بازی به ورزشگاه رقیب آمده بودند تا از آنها به خاطر این اتفاق عذرخواهی کنند و غیبت سایر بازیکنان باعث عصبانیت مولر هم شد: «انتظار نداشتم فقط سه یا چهار بازیکن به سمت هواداران برویم. این اتفاق زشتی بود و همه باید از هوادارانی که به ورزشگاه رقیب آمده بودند، تشکر و عذرخواهی می‌کردیم.»

دیدگاه‌ها