کد خبر : 1977033 | 11 آبان 1402 ساعت 14:09 | 7.8K بازدید | 5 دیدگاه

اوایل فصل از باتجربه‌ها ناراضی بودم؛

فکری: سورپرایز می‌شوند که زیر و رو نمی‌کشم!

محمود فکری می‌گوید وضعیت بازیکنان با تجربه تیمش نسبت به اول فصل بهتر شده است.

فکری: سورپرایز می‌شوند که زیر و رو نمی‌کشم!

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری، سرمربی هوادار در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان در ابتدا گفت: فردا بازی سختی داریم چون پیکان تیم خوبی است. اگر روند دو هفته گذشته را حفظ کنیم می‌توانیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم. در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم بازیکنان خودباوری داشته باشند تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

بولت پرسپولیسوضعیت مصدومان هوادار
ایوب کلانتری رباط صلیبی پاره کرده و عارف محمدی هم مصدوم است و آنها را در اختیار نداریم.

بولت پرسپولیسدوست داشتیم غروب بازی کنیم
دوست داشتیم بازی غروب برگزار شود اما قرار است ساعت ۱۵ برگزار شود. با توجه به ساعت بیدار شدن بازیکنان، کار ما سخت می‌شود چون باید صبحانه و نهار را یکی‌ کنیم. امیدواریم نور استادیوم هم به اندازه کافی باشد تا بتوانیم ساعت ۴ و ۵ به بعد بازی کنیم.

بولت پرسپولیساوایل فصل از بازیکنان باتجربه ناراضی بودم
در شروع فصل از برخی بازیکنان با تجربه ناراضی بودم اما الان شرایط آنها بهتر شده است. در ابتدای فصل از بازیکنان جوان استفاده کردیم و الان هم در کنار جوانان بازیکنان با تجربه هم بازی می‌کنند. آنهایی که جدید با من کار می‌کنند زمان می‌برد تا با شخصیت من آشنا بشوند. من با بازیکنان رو راست رفتار می‌کنم اما در جاهای دیگر زیر و رو می‌کشند و اینجا سورپرایز می‌شوند. بازیکن اگر تلاش کند به حقش می‌رسد. در جاهای دیگر شاید از بیرون تیم ترکیب را مشخص کنند اما در هوادار ترکیب را کادر فنی مشخص می‌کند.  

ویدئو: 315337

بولت پرسپولیسمی‌توانیم در نیمه اول جدول باشیم
با توجه به پتانسیلی که داریم من به نیمه دوم جدول فکر نمی‌کنم. توانایی ما بیشتر از این است. بازیکنان ما متوجه این شده‌اند و ما می‌توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. ما باید در بحث دفاع بهتر کار کنیم تا نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها