کد خبر : 1977037 | 11 آبان 1402 ساعت 14:24 | 33K بازدید | 26 دیدگاه

زیدان الگوی من است

بلینگام: همیشه می‌خواستم مثل این اسطوره رئال باشم

جود بلینگام یک بار دیگر تاکید کرد زین الدین زیدان الگوی فوتبالی او بوده و همیشه می‌خواسته مثل او باشد.

بلینگام: همیشه می‌خواستم مثل این اسطوره رئال باشم

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در فصل جاری شروعی خیره کننده با پیراهن رئال مادرید داشته و تبدیل به بهترین خرید فصل فوتبال اروپا شده است. ثبت 13 گل در 13 بازی و دبل در زمین بارسلونا باعث محبوبیت فراوان بلینگام در میان هواداران رئال شده است. او باعث شده رئالی ها تا حدی جدایی کریم بنزما را فراموش کنند و رویاپردازی‌ها برای اهدافی بلند در فصل جاری نیز شروع شود.

بلینگام مزد زحمات خود را گرفت و دوشنبه شب توانست جایزه کوپا، بهترین بازیکن جوان اروپا، را دریافت کند.

1948302

بلینگام در مصاحبه با نشریه اکیپ و در مورد الگوهای فوتبالی خود گفت: «من بازیکنان بیرمنگام را تحسین می‌کردم، تیمی که جام اتحادیه را در ومبلی (2-1 مقابل آرسنال در سال 2011) برد. قهرمانان من سب لارسون، کریگ گاردنر و لی بویر بودند. هرچه بیشتر وارد فوتبال شدم، پدرم نقش مهم‌تری ایفا کرد. بعدها وین رونی و استیون جرارد الگوهای من شدند، فقط به این دلیل که در انگلیس بازی می‌کردند. و بعد وقتی بزرگتر شدم شروع به تماشای فوتبال لیگ های دیگر کردم.»

1932344

بلینگام ادامه داد: «پدرم یک پیراهن فیک زیدان داشت و آن را به همه جا می‌برد و اغلب در خانه هم می‌پوشید. یک روز از او پرسیدم، این پیراهن چه بازیکنی است و او پاسخ داد، به یوتیوب برو و آن را پیدا کن. از آن زمان دیگر دست از تماشای بازی های زیدان برنداشتم. زیدان همان بازیکنی بود که می‌خواستم باشم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را در فینال لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و لیورپول (1-0، در سال 2022) ببینم. مثل بچه ای بودم با چشمانی گرد شده از حیرت. برای کسی که به موفقیت های زیادی دست یافته، او بسیار متواضع بود. زیدان یک انسان بزرگ است.»

پوشیدن پیراهن شماره 5 زیدان: «این یک افتخار و البته این یک نوع ادای احترام است. اما در عین حال، من مسیر خودم را دنبال می‌کنم و می‌خواهم شماره 5 مدرن رئال مادرید باشم.»

دیدگاه‌ها