کد خبر : 1977053 | 11 آبان 1402 ساعت 17:02 | 33.5K بازدید | 153 دیدگاه

گل آفساید، اخراج ریکی و درخشش با ترکیب جدید

تراکتور ۳ - نساجی صفر، خشم خمس و شادی یادگار!

آرامش بعد از طوفان، همه چیز در تبریز آرام است.

تراکتور ۳ - نساجی صفر، خشم خمس و شادی یادگار!

 به گزارش "ورزش سه" پس از اتفاقات هفته گذشته و همه حواشی و بحث‌ها این پاکو خمس بود که در نهایت حرف خود را به کرسی نشاند. تراکتور با اینکه از یک ترکیب تازه بهره می‌برد و با شیوه جدید بازی میکرد اگرچه در نیمه اول با یک گل آفساید از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم با نمایش برتر فاصله با حریف را افزایش داد تا تیمش با سه گل آماده بازی با استقلال بشود. تراکتوری‌ها با این بازی ۱۵ امتیازی شدند و در رتبه سوم جدول جای گرفتند. این در حالی است که نساجی با ۶ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

ویدئو: 315398

تقویمهفته نهم لیگ برتر، پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ساعت ۱۵:۳۰
 🏟︎استادیوم: یادگار امام
سوتداور: امیر سامان سلطانی، کمک‌ها: مهدی سیفی، محسن حکیم؛ داور چهارم: سعاد وفاپیشه، ناظر: محمدرضا فلاح

1948598

تراکتور ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسینی (مهدی شیری ۴۶)، گوستاوو واگنین (محمد آقاجان پور'88)، آلوارو خیمنز، عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد، عارف رستمی، سیدمهدی حسینی (محمد نادری '46) ، ریکاردو آلوز و مهدی عبدی (صفا هادی '68)
سرمربی: پاکو خمس


نساجی ترکیب نساجی:
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید بیگی، امیرمحمد هوشمند، مهرداد عبدی (حسین زامهران '58)، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، صابر حردانی (آریا برزگر '58)، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی (مهدی رضایی'3+90) و علا عباس (فرشید اسماعیلی '58)
سرمربی: مهدی رحمتی

1948597

کارت زردکارت زرد:
سید محمد حسینی(5) مهدی عبدی (64) آلوارو خیمنز (73)
سعید غلامعلی بیگی (67) فرشید اسماعیلی (1+90)

کارت قرمزاخراج:
ریکاردو آلوز (4+90)


پاس گلبهترین بازیکن:
آلوارو خیمنز ستاره جدید تراکتوری‌ها که در پست هافبک مرکزی بازی می‌کند، امروز نمایش درحشانی برای تیمش داشت. همچنین عارف رستمی در پست وینگر راست از بازیکنان موثر بود و ریکاردو آلوز هم با وجود اخراج مثل همیشه برای تراکتور موثر بود. البته از شجاع خلیل زاده ستاره تراکتوری‌ها نیز نباید غافل شد.


بولت ذوب آهناتفاق ویژه:
داور مسابقه بعد از اعلام اشتباه گل تراکتور در نیمه اول، بازی را به صورت کامل از دست داد و در نیمه دوم، کاملا سوال برانگیز سوت زد. در نهایت هم نمایش ضعیف خود را با اخراج ریکاردو آلوز تکمیل کرد. آلوز پس از اخراج با اشک زمین را ترک کرد تا لحظات عجیبی در ورزشگاه یادگار رقم بخورد.


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۴: اولین حمله بازی به وسیله تراکتور صورت گرفت. پاس گوستاوو به جناح چپ فضای خوبی را در اختیار هاشم نژاد قرار داد و او توپ را به نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرستاد اما مدافعین نساجی توپ را بلاک و برگشت دادند.
دقیقه ۱۷: مهدی عبدی خط دفاعی نساجی را به هم ریخت. عبدی با کنترل توپ و دریبل سرپا مدافع نساجی را از مقابل برداشت و به سمت دروازه مظاهری شوت زد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه ۲۰: پاس در عمق آلوز برای هاشم‌نژاد در جناح چپ محوطه نساجی، باعث شکل‌گیری دوئل بین او و حردانی شد و هاشم نژاد بعد از برخورد به زمین افتاد. سرخپوشان اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور نزدیک به صحنه بود و دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه ۲۳: پاس آلوز در فضای خوب و روی خط محوطه نساجی به خیمنز رسید و او با شلیک سنگین پای راست دروازه مظاهری را هدف گرفت اما توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۳: ضربه خطا پشت محوطه تراکتور برای نساجی به دست آمد و محمدرضا آزادی پشت توپ قرار گرفت. ضربه پرقدرت آزادی از فاصله تقریبا زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

1948647


دقیقه ۴۹: ارسال صابر حردانی از جناح راست و نزدیکی‌های محوطه به محمدرضا عباسی در تیر دورتر رسید. عباسی با یک پرواز بلند خودش را به توپ رساند اما ضربه سر او بعد از برخورد با تیر دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۰: ضد حمله سریع تراکتور از جناح چپ و با نادری شروع شد. او به سرعت وارد محوطه شد و با پاس کاتبک توپ را به آلوز در بیرون محوطه رساند. ریکاردو با یک بغل پای زمینی دروازه رشید را هدف گرفت اما مظاهری توپ را درازکش به آغوش کشید.
دقیقه ۶۵: خطای شجاع خلیل زاده روی قوس محوطه تراکتور روی محمدرضا آزادی یک ضربه ایستگاهی در موقعیت خطرناک به نساجی داد. فرشید اسماعیلی پشت ضربه قرار گرفت اما شوت او به دیوار دفاعی برخورد و برگشت.
دقیقه ۷۵: بهترین موقعیت نساجی در نیمه دوم با فاصله کمی از دست رفت. محمدرضا عباسی با از پیش رو برداشتن یک بازیکن و نفوذ از جناح چپ محوطه توپ خودش را به تیر دور و برای آزادی فرستاد و محمدرضا با پرتاب خود خودش را به توپ رساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.


توپ گلشرح گل ها:
تراکتور ۱ - نساجی صفر (دقیقه 30): پاس در عمق و نفوذ عارف رستمی او را وارد محوطه نساجی کرد و او هم با پای چپ ضربه‌اش را راهی دروازه رشید کرد اما او با دست چپ توپ را دور کرد. توپ دفع شده به گوستاوو رسید و او کار راحتی برای باز کردن دروازه خالی داشت.

ویدئو: 315376

تراکتور 2 - نساجی صفر (دقیقه ۷۷): ریکاردو آلوز با یک پاس در عمق دقیق، محمد نادری را از جناح چپ راهی محوطه نساجی کرد و او هم با نفوذ و رسیدن به شش قدم با پاس در عرض عارف رستمی را مقابل دروازه خالی قرار داد و او هم با یک بغل پا اختلاف را به دو گل رساند.

ویدئو: 315392

تراکتور 3 - نساجی صفر (دقیقه ۸۷): ارسال بلند کرنر آلوز از جناح راست روی خط شش قدم و تیر دورتر به شجاع خلیل زاده کاپیتان پیش تاخته تراکتور رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق، توپ را از بین پاهای مظاهری وارد دروازه کرد.

ویدئو: 315394

بولت پرسپولیسحواشی:
* بازی با لحظاتی تاخیر آغاز شد.
* داور بازی یکی از جوان‌ترین داوران حال حاضر کشور است.
* پیش از شروع بازی پرچم بزرگ تراکتور در دایره میانی میدان خودنمایی کرد.
* از این دیدار استقبال چندانی نشده و صندلی‌های خالی در یادگار توی ذوق میزنند.
* در دقیقه ۲ درگیری بر سر توپ بین مهدی حسینی و مرصاد سیفی باعث مصدومیت سیفی شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد.
* بعد از ورود توپ به دروازه، داور به کمکش نگاه و وقتی او از پرچمش استفاده کرد گل را آفساید اعلام کرد. در ادامه داور به سمت او رفت و با کمک خودش صحبت کرد و نقطه وسط زمین را نشان داد و گل را تایید کرد. این موضوع باعث شد نیمکت نساجی به شدت معترض شود و رحمتی به تیمش اشاره کرد که از زمین بیرون بیایند. در ادامه درگیری‌ها فروکش و بازی ادامه پیدا کرد.
* دقیقه ۹۳ داور به کنار خط آمد و بعد از صحبت با داور چهارم به سمت آلوز رفت و به او کارت قرمز مستقیم نشان داد.

ویدئو: 315402

دیدگاه‌ها