کد خبر : 1977081 | 11 آبان 1402 ساعت 17:55 | 6K بازدید | 16 دیدگاه

پرتاب‌های نادر محمدی روی اعصاب شهر اراک؛

منجنیق ذوبی‌ها با حوله سبز از زمین اخراج شد!

نادر محمدی که به پرتاب‌های بلندش معروف است در بازی با آلومینیوم عامل شروع دعوای انتهای بازی بود.

منجنیق ذوبی‌ها با حوله سبز از زمین اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، در روز بارانی اراک، دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن اصفهان در یک بازی جذاب به مصاف هم رفتند که این مسابقه پر اتفاق با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

اراکی‌ها در خانه با گل مهران موسوی پیش بودند و خود را آماده برپایی جشن پیروزی می‌کردند که ضربه سر شیرجه‌ای فوق العاده مهرداد رضایی در دقیقه ۹۰ کار را به تساوی کشاند و اراک را در بهت فرو برد.

شاگردان مجتبی حسینی دوست داشتند در وقت‌‌های اضافه بار دیگر از حریف پیش بیفتند اما ذوبی‌ها که به سختی به گل مساوی رسیده بودند عجله‌ای برای ادامه کار نداشتند. در یک صحنه در نزدیکی محوطه آلومینیوم، ذوب آهن صاحب پرتاب شد و نادر محمدی که به پرتاب‌های بلند نمایشی و منجنیق‌وارش معروف است توپ را با خود به نیمکت تیمش برد و با حوله‌ای سبز رنگ به محل پرتاب اوت بازگشت و می‌خواست توپ را در این هوای بارانی برای پرتاب کاملا خشک کند‌.

این حرکت اصلا به مذاق اراکی‌ها خوش نیامد اما ثانیه‌هایی بعد بار دیگر ذوب آهن صاحب پرتاب شد و نادر محمدی دوباره حرکت خود را تکرار کرد. این بار محل پرتاب نزدیک نیمکت آلومینیوم بود و یکی از اعضای کادر فنی با عصبانیت حوله را از دست محمدی کشید و همین موضوع جرقه درگیری دقایق پایانی بازی شد.

در ادامه بیژن حیدری نادر محمدی را در حالی که هنوز حوله سبز رنگ را در دست داشت با کارت قرمز جریمه کرد تا جنجال‌ها بخوابد و همچنین با کارت زرد به سمت نیمکت آلومینیوم رفت تا آنها را آرام کند.

اخراج شدن به دلیل پرتاب یک اوت ساده کاری است که فقط از نادر محمدی که منجنیق ذوب آهن است برمی‌آمد!

دیدگاه‌ها