کد خبر : 1977123 | 11 آبان 1402 ساعت 20:11 | 61.5K بازدید | 54 دیدگاه

گل آرمان اشک مدافع استقلال را درآورد (عکس)

ابوالفضل جلالی، مدافع استقلال، پس از گل آرمان رمضانی تحت تاثیر قرار گرفت و اشک ریخت.

گل آرمان اشک مدافع استقلال را درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی، مدافع استقلال، مقابل شمس آذر با غفلتی که در یارگیری داشت روی گل اول این تیم تاثیرگذار بود و مورد سرزنش بازیکنان استقلال به ویژه روزبه چشمی قرار گرفت.

جلالی پس از چندین هفته نیمکت‌نشینی جایگاه خود را مجدد در ترکیب آبی‌پوشان به دست آورده بود و با این اشتباه تحت فشار زیادی قرار گرفته و پس از گلزنی رمضانی مقابل شمس آذر او یکی از خوشحال‌ترین استقلالی‌های حاضر در زمین بود، مدافع جوان استقلال پس از گل دوم استقلال و پیش افتادن دوباره آبی‌ها مقابل شمس‌‌آذر اشک شوق ریخت و این چنین فشار روانی‌ای که تحمل می‌کرد را تخلیه کرد.

1948707

البته جلالی شخصیتی احساسی و هیجانی دارد، او پای ثابت خوشحالی‌های پس از گل بازیکنان استقلال است، چه زمانی که روی نیمکت حضور دارد و چه زمانی که داخل زمین است.

جلالی در این مسابقه در فاز هجومی عملکرد قابل قبولی داشت اما به همراه دیگر مدافعان استقلال در این مسابقه عملکرد ضعیفی داشتند.

1948709

استقلال در نهایت با نتیجه دو بر دو تساوی مقابل شمس آذر کار خود را پایان داد و با تساوی و شکستی که پرسپولیس و سپاهان مقابل رقبای خود داشتند، جلالی و دیگر بازیکنان استقلال با اشتباهات فردی که داشتند هزینه سنگینی پرداخت نکردند و همچنان در صدر لیگ باقی ماندند.

1948710
1948711

دیدگاه‌ها