کد خبر : 1977139 | 11 آبان 1402 ساعت 21:05 | 368.3K بازدید | 769 دیدگاه

دیگر جواب او را نمی‌دهم؛

یحیی: نکونام یاد نگرفته به بزرگترش احترام بگذارد!

یحیی گل‌محمدی به صحبت‌های تند جواد نکونام واکنش نشان داد و گفت سرمربی استقلال به بزرگتر خود احترام نمی‌گذارد.

یحیی: نکونام یاد نگرفته به بزرگترش احترام بگذارد!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی با صنعت نفت حضور پیدا کرد و در مهمترین بخش صحبت‌هایش اعلام کرد بحث با جواد نکونام را ادامه نمی‌دهد.

بولت پرسپولیسگیر اتفاقات بازی افتادیم
نتیجه بازی، نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم. خوب شروع کردیم، ولی در انتقال از دفاع به حمله حریف گل خوردیم. تیم نفت آبادان در فاز حمله بازیکنان باکیفیتی دارد و توانستند با سرعت دادن به بازی به گل برسند. در نیمه دوم تسلط خوبی داشتیم و توانستیم دو گل بزنیم. تا ثانیه آخر برنده بودیم که متاسفانه گیر اتفاقات بازی افتادیم. تیم‌شان سه چهار بار بیشتر سمت دروازه ما نیامد ولی دو بار گل خوردیم.

شاید یک بازنگری در سیستم دفاعی‌مان باید داشته باشیم. باید تمرکز دفاعی بیشتری داشته باشیم. از آن طرف در بحث گلزنی مشکل داریم و کیفیتی که باید در خط حمله داشته باشیم نداریم و این کار را سخت می‌کند. اینکه در هر بازی هفت، هشت موقعیت گل داشته باشیم و دو تایش گل شود کار را سخت می‌کند. این وضعیتی است که وجود دارد و موجودی ماست. باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم که این مسئله را پوشش دهیم.

ویدئو: 315483

بولت پرسپولیسصحنه‌های داوری و عملکرد داور؟
به نظرم صحنه‌ای که گل خوردیم توپ از خط رد نشد، ولی در هر صورت صحنه راحتی نبود برای قضاوت. در مجموع آقای صفایی قضاوت خوبی داشتند و شاید کارشناسان بتوانند بهتر جواب بدهند، اما آن چیزی که خودم دیدم، از خط دروازه توپ را دور کرد و رد نشد.

بولت پرسپولیسبحث با نکونام را همین‌جا تمام می‌کنم
شروع‌کننده قضیه ایشان بود و من جواب کسی که بلد نیست و هنوز یاد نگرفته به بزرگترش احترام بگذارد را نمی‌دهم. همین جا موضوع را تمام شده می‌دانم. امیدوارم که فوتبالی‌ها بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این موضوعی است که باید خیلی به آن توجه کرد. موضوعی که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شد.

بولت پرسپولیسشایعات بازگشت لوکادیا
الان صحبت کردن راجع به اینکه چه کسی به این تیم اضافه می‌شود زود است و یک مقدار باعث بی تمرکزی بازیکنان‌مان می‌شود. راجع به نقل و انتقالات صحبت نکنیم بهتر است.

1948716

بولت پرسپولیسمصدومیت و جا ماندن علی صفایی
متوجه چنین قضیه‌ای نشدم.

بولت پرسپولیسجنگ روانی سایر مربیان و گرفتن تمرکز پرسپولیس
همیشه این داستان‌ها بوده و پارسال هم بود و ما توانستیم با شایستگی سه قهرمانی به دست بیاوریم. امسال چیزی که تیم را اذیت می‌کند، مشکلات و مسائل داخل تیم است. باید خودمان بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم و با همدلی بیشتر کار کنیم. این تیم فقط مربیان و بازیکنان نیستند و اعضای دیگری هم دارد که می‌توانند با ایجاد آرامش و فضای خوب موفق شویم. این فضا مهیا باشد، آرامش بازیکنان بیشتر می‌شود و بحث فنی تیم هم بهتر می‌شود.

بولت پرسپولیسپرداخت آپشن‌ها
یک درصدی از آپشن‌ها را دیروز صحبت کردند و اینجا زیاد جای مناسبی برای صحبت درباره مسائل مالی نیست.

ویدئو: 315481

بولت پرسپولیسبی‌توجه و بی‌تمرکز بودیم و گل خوردیم
هم پنالتی و هم اخراج وقتی اتفاق افتاد که حریف را تحت فشار گذاشتیم. نیمه دوم، نیمه خوبی بود و بازی یک‌طرفه بود. در مجموع بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و در ایجاد موقعیت موفق بودیم، ولی آنجایی که باید کار را تمام می‌کردیم به نظرم یک مقدار بی‌توجه و بی‌تمرکز بودیم. صحنه آخر هم واقعا صحنه‌ای نبود که تبدیل به گل شود. داشتیم بازی را اداره می‌کردیم و این اتفاق افتاد.

بولت پرسپولیسبرگزاری بازی سپاهان در آزادی
قطعا این چمن کشش ندارد. این چمن بعد از چند ماه تلاش به اینجا رسیده و اگر نساجی و سپاهان هم اینجا بازی کنند فشار زیادی وارد می‌شود و کار برای نگهداری سخت می‌شود. باید یک رایزنی درست و حسابی داشته باشیم.

ویدئو: 315478

بولت پرسپولیساز بیرون سنگ می‌اندارند اما باید همدل باشیم
لیگ مثل یک ماراتن است و باید همچنان کار را ادامه بدهیم. با تمام سختی‌ها باید تمرکز خوبی در بازی‌ها داشته باشیم. خیلی از مسائلی که وجود دارد باعث بی‌تمرکزی در بازیکنان می‌شود. باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا مثل پارسال موفق باشیم. اگر یک نفر کم‌کاری کند کار سخت می‌شود. به این تیم امیدوار هستم. شاید آدم‌های زیادی از بیرون بخواهند سنگ بیندازند، ولی باید با همدلی بیشتر و حمایت هواداران که از آنها تشکر می‌کنم، مشکلات را برطرف کنیم و ادامه بدهیم. کار راحت نیست.

دیدگاه‌ها