کد خبر : 1977166 | 11 آبان 1402 ساعت 22:44 | 87K بازدید | 330 دیدگاه

حقمان است بیشترین پول را بگیریم؛

پیام سروش به رقیب: سه‌گانه‌ بگیرید بعد حرف بزنید!

سروش رفیعی می‌گوید پس از فتح سه‌گانه، حق بازیکنان پرسپولیس است که بیشترین پول را بگیرند.

پیام سروش به رقیب: سه‌گانه‌ بگیرید بعد حرف بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی، در ابتدای صحبت‌هایش پس از بازی با صنعت نفت در مورد حکم انضباطی علیه سپاهان گفت: قطعا برای فوتبال ما، تیم بزرگ سپاهان و هواداران خوب‌شان اتفاق تلخی است. آن هم در این شرایط که فوتبال خوبی بازی می‌کنند و می‌توانند در آسیا نتایج خوبی بگیرند، فکر می‌کنم رای سنگین و بدی بود. به هرحال AFC و فوتبال بیرون از ایران جدی‌تر است.

ویدئو: 315492
ویدئو: 315494

او در مورد صحبت‌های بازیکنان استقلال گفت: من تا نشنوم که بازیکنان استقلال چه گفته‌اند نمی‌توانم در مورد حرف‌شان اظهار نظر کنم ولی شنیدم یک عده بحث پولی کرده‌اند. فدراسیون قانونی وضع کرده که همه مجبورند دورش بزنند و خیلی شفاف است. حالا مثلا یک حرفی بگویند، ما کارمان را انجام می‌دهیم. پرسپولیس پارسال سه تا جام گرفته، قهرمان بلامنازع ایران بوده و باید کادرفنی و بازیکنانش بیشترین پول را در ایران بگیرند. اگر نگرفتیم که همه می‌دانیم، این چیزی بوده که اتفاق افتاده است. اگر بیشتر از بقیه بگیریم حق‌مان است. اگر یک تیمی امسال سه گانه بگیرد حقش است که بازیکنانش بیشترین پول را بگیرند.

ویدئو: 315495

سروش رفیعی در مورد سه‌گانه پرسپولیس اضافه کرد: من کری نخواندم و نظرم را دادم. اگر بازیکن تیم دیگری بودم و یک تیمی سه‌گانه می‌گرفت، حداقل صبر می‌کردم یکی از این جام‌ها را بگیرم و بعد در مورد آن تیم و بازیکنان و سرمربی‌اش اظهار نظر کنم. اظهار نظر کردن در مورد بازیکنان پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی با این کیفیت و سه تا جامی که گرفتند درست نیست. الان اول فصل است.

او در واکنش به صحبت‌های سامره و دیگر استقلالی‌ها در ادامه گفت: ایشان نظرش را گفته است و اگر خوشحال است ده بار دیگر نظرش را بگوید. دوستان، عزیزان، بازیکنان استقلال و آقای نکونام هر نظری که داشته باشد، شاید به نظرم درست نباشد ولی نظرش را گفته و من نمی‌توانم بگویم حق ندارید چنین چیزی بگوید. ما سه جام پارسال گرفتیم، کسی می‌تواند بگوید چنین چیزی نبوده؟ اگر تیم دیگری جز پرسپولیس پارسال سه جام گرفته بود آن موقع چه می‌گفتند؟

دیدگاه‌ها