کد خبر : 1977175 | 11 آبان 1402 ساعت 23:48 | 43.3K بازدید | 115 دیدگاه

حتی با پنالتی اشتباه هم نتوانستید ببرید؛

پاسخ تند به نکیسا: درباره تیم هنرمندان صحبت کنید!

مربی تیم آلومینیوم اراک پاسخ اظهارات مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن را داد.

پاسخ تند به نکیسا: درباره تیم هنرمندان صحبت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان که تجربه سال‌ها حضور درخشان در ذوب‌آهن را دارد و به‌عنوان مدافع چپ اصفهانی در این تیم دوران خوبی را سپری کرده و حالا در کسوت مربی آلومینیوم اراک در کنار سید مجتبی حسینی، دیگر بازیکن و کاپیتان پیشین ذوب‌آهن، مشغول به فعالیت است، نسبت به اظهارات نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب، واکنش نشان داد.

امیدیان در واکنش به اینکه نیما نکیسا عنوان کرده داوری‌ها به ضرر ذوب‌آهن ادامه داشته و مقابل آلومینیوم اراک متضرر شده‌اند، عنوان کرد: وقتی بنابر گفته کارشناسان داوری یک پنالتی اشتباه به نفع‌شان گرفته شده، چطور آقای نکیسا به خودش اجازه می‌دهد بگوید متضرر شده‌اند؟ وقتی سرمربی تیم حریف نیز با احترام نسبت به آقای حسینی و کادرفنی آلومینیوم صحبت کرده و همه مربیان و بازیکنان تاکید دارند بازی کاملا تاکتیکی و جوانمردانه بوده، ایشان از کجا درباره مسائل غیرمرتبط با یک مسابقه فوتبال حرف می‌زنند؟ واقعا لازم است کمیته انضباطی درباره چنین اظهار نظرهای نسنجیده، آن هم درباره داوری بررسی و اعمال نظر لازم را داشته باشد.

او ادامه داد: نسبت به تیم ذوب‌آهن در مسائل تاکتیکی برتری داشتیم و اگر یک سهل‌انگاری در دقیقه 90 اتفاق نمی‌افتاد، مطمئنا برنده از زمین خارج می‌شدیم. خوشبختانه بچه‌های ما تمام موارد تاکتیکی که آقا مجتبی (حسینی) عنوان کرده بود را اجرا کردند و دیدید علی‌رغم اینکه بنابر گفته کارشناسان یک پنالتی به اشتباه علیه ما گرفته شد، باز هم تیم برتر بودیم و تا لحظه آخر در آستانه برتری قرار داشتیم که این اتفاق نیفتاد، اما تعجب می‌کنیم مدیرعامل حریف این چنین صحبت می‌کند.

مربی تیم آلومینیوم درباره اینکه کارشناسان داوری معتقد هستند مقابل ذوب‌آهن یک پنالتی به اشتباه به ضررشان گرفته شده، ابراز کرد: برای باشگاه ریشه‌دار و محبوب ذوب‌آهن که تیم شهرم است و سالیان سال در آنجا بازی کردم، مایه تاسف است چنین مدیرعاملی را بالای سر خود می‌بیند که انقدر اظهارات نسنجیده، غیر حرفه‌ای، غیر فنی و غیر کارشناسی دارد.

1948793

او یادآور شد: شما (نیما نکیسا) مهمان شهر ما هستید و در همه جا با احترام کامل با شما برخورد کردیم، ولی حالا که یک بازی جوانمردانه و تاکتیکی تمام شده، به پایان رسیده، این حرف‌ها را می‌زنید و البته باید حق را هم بشنوید. این اظهار نظرهای نخ‌نما پس از یک بازی پرفشار و جذاب، سخیف و زشت است. مدیرعامل یک باشگاه ریشه‌دار مثل ذوب‌آهن باید سنجیده‌تر و حرفه‌ای‌تر صحبت کند.

1948792

امیدیان عنوان کرد: باشگاه بزرگ ذوب‌آهن انقدر پیشکسوت‌های اسم و رسم‌دار و بزرگ دارد که همیشه دلسوز بوده‌اند و البته با حضور شما در این باشگاه همه آنها نادیده گرفته شدند. آقای نکیسا باید درباره تیم هنرمندان صحبت کند چون آن زمان که آقای حسینی و من برای تیم ذوب‌آهن بازی می‌کردیم و با افتخار زحمت می‌کشیدیم، ایشان گلر تیم هنرمندان بودند.

دیدگاه‌ها