کد خبر : 1977179 | 12 آبان 1402 ساعت 05:21 | 35.5K بازدید | 3 دیدگاه

توپ‌گیری هافبک مورد علاقه جواد در حد لالیگا

رضاوند، رمضانی، جعفرپور: گل، نه! (عکس)

آرمان رمضانی در دقیقه ۴۹ بهترین موقعیت تیمش را در برابر شمس آذر از دست داد.

رضاوند، رمضانی، جعفرپور: گل، نه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در دیداری خارج از خانه مقابل شمس آذر به تساوی دو بر دو رسید اما با توجه به تساوی پرسپولیس و البته باخت سپاهان در اصفهان، صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

استقلال و شمس آذر در این بازی موقعیت‌هایی داشتند که بهترین آن را آرمان رمضانی دو دقیقه بعد از گل اول تیم حریف از دست داد.

1948800

توپ‌گیری آرش رضاوند از بازیکنان حریف و پاس او به آرمان رمضانی رسید و این فرصت را داشت تا خیلی زود دوباره استقلال را پیش بیندازد، اما جعفرپور، دروازه‌بان شمس آذر، دست او را خواند و با شیرجه‌ای دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.

1948799

رضاوند که در آخرین تمرین تیمش به دلیل مصدومیت حضور نداشت، با توجه به دست خالی نکونام در میانه زمین، با قرص و آمپول ضد درد در این دیدار عمل کرد و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، اگرچه پس از بازی به شدت از تصمیمات مدیریت باشگاه در عدم پرداختی به او و چند بازیکن دیگر گلایه کرد و اعلام کرد دیگر قراردادش را کم نخواهد کرد.

البته رمضانی دقایقی بعد مزد تلاش‌های بی‌وقفه خود در خط حمله را گرفت و روی اشتباه مدافع و گلر حریف توانست دروازه خالی شمس آذر را با یک بغل پای ساده باز کند.

دیدگاه‌ها