کد خبر : 1977206 | 12 آبان 1402 ساعت 01:53 | 38.4K بازدید | 17 دیدگاه

دشان از بنزما مدرک رو می‌کند: پیامش هست!

دیدیه دشان به عنوان بخشی از تحقیقات داخلی فدراسیون فرانسه در دادگاه شهادت داد و درباره غیبت کریم بنزما در مسابقات جام جهانی اظهار نظر کرد.

دشان از بنزما مدرک رو می‌کند: پیامش هست!

به گزارش "ورزش سه"، در نوامبر 2022، کریم بنزما اردوی تیم ملی فرانسه را در دوحه قطر ترک کرد و به دوران حضور خود در این تیم پایان داد.

جدایی او اما جنجال‌هایی را در فرانسه برانگیخت، زیرا طبق گفته بازیکن، او می‌توانست با آمادگی کامل به مراحل پایانی بازی‌ها برسد. دیدیه دشان در‌ اظهارات جدیدش توضیح داد که آنچه برای بازیکن سابق رئال مادرید رخ داده، توافقی بوده است.

1948847

دشان برای این تصمیم بازخواست شده بود که گفته می‌شود اینطور به فدراسیون فوتبال توضیح داده است: "در مورد انتخاب یا عدم انتخاب بازیکن، من مربی تیم ملی فرانسه هستم و بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که ملیت فرانسوی دارند. و انتخاب‌های من ورزشی است. نمی‌دانم اینجا مکانی برای یادآوری تاریخچه اتفاقات دوحه است یا نه، اما در هر موقعیتی، تنها یک حقیقت وجود دارد، اما در این مورد چندین نسخه از حقیقت وجود دارد. این یک واقعیت است و من گفته‌ام که چه اتفاقی افتاده است. دقیقا همان چیزی که گفتم اتفاق افتاد. اگر‌ اطلاعات بیشتری می‌خواهید می‌توانم پیامک بنزما را نشان بدهم ولی فکر نکنم فایده‌ای داشته باشد. من قصد دارم علیه روزنامه‌نگاری که طبق عقیده خودش با آزادی بیان صحبت کرده، اقدام قانونی کنم."

بنزما و دشان چند ماه پیش به صورت غیرمستقیم اظهاراتی را با هم رد و بدل کردند که بازیکن وقت رئال مادرید در اینستاگرام، سرمربی تیم ملی را دروغگو خواند و دوباره تاکید کرد که پس از مصدومیت شرایط خوبی داشت اما دشان اجازه نداد تا در جام جهانی بازی کند.

دیدگاه‌ها