کد خبر : 1977226 | 12 آبان 1402 ساعت 11:10 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

روند موفق مسی‌ها در 7 بازی؛

تکرار خاطره خوش ساسان با نفت(عکس)

مهاجم مس شهربابک سومین گل خود در پنجمین بازی پیاپی را مقابل تیم سابقش به ثمر رساند.

تکرار خاطره خوش ساسان با نفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان پس از سه هفته شکست‌ناپذیری و کسب دو پیروزی متوالی به دنبال برتری مقابل مس شهربابک بود تا بتواند در جمع پنج تیم بالانشین لیگ یک قرار بگیرد، اما ساسان حسینی مهاجم پیشین نفتی‌ها مانع از رقم خوردن این اتفاق شد و گلزنی او نگذاشت تیم مسجدسلیمان به سومین برد برسد.

مس شهربابک که ساسان حسینی را در روزهای آخر نقل و انتقالات جذب کرد، در هفته پنجم لیگ یک با گلزنی این مهاجم توانست به برتری یک بر صفر مقابل مس سونگون برسد و در هفته هفتم نیز با گل او در مسیر پیروزی برابر داماش گیلان قرار بگیرد که دیروز هم این اتفاق در جدال با نفت مسجدسلیمان افتاد و البته این‌بار صاحب یک امتیاز در یک جدال سخت شد.

این مهاجم 24 ساله که تجربه حضور در فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، پیکان و ... را دارد و همراه با نفت مسجدسلیمان و زیر نظر سید مجتبی حسینی در لیگ برتر فرصت درخشش پیدا کرد و هشت گل در یک فصل به ثمر رساند، دیروز در تقابل با تیم سابق خود توانست سومین گل را در پنجمین بازی بزند تا تیمش یک امتیاز دیگر به دست بیاورد.

مس شهربابک در 7 هفته گذشته لیگ یک روند خوبی طی کرده و فقط یک شکست داشته و توانسته سه تساوی و سه پیروزی کسب کند تا حالا خود را در میانه‌ی جدول و فاصله امتیازی کمتری با تیم‌های بالانشین ببیند.

1948876

دیدگاه‌ها