کد خبر : 1977228 | 12 آبان 1402 ساعت 11:25 | 10.2K بازدید | 8 دیدگاه

جنگ در سواحل برزیل: حمله پلیس به هواداران بوکا

هواداران فلومیننسه پیش از فینال کوپا لیبرتادورس در سواحل ریودوژانیرو به هواداران بوکا جونیورز حمله کردند.

جنگ در سواحل برزیل: حمله پلیس به هواداران بوکا

به گزارش "ورزش سه"، هواداران آرژانتینی بوکاجونیورز برای حمایت از تیم خود در فینال کوپا لیبرتادورس مقابل فلومیننسه برزیل، وارد شهر ریودوژانیرو شدند.

هواداران بوکا در سواحل ریودوژانیرو در نزدیکی فستیوال هواداران جشن می‌گرفتند که حمله غافلگیرانه هواداران فلومیننسه آن‌ها را عصبانی کرد و نبردی عجیب بین آن‌ها آغاز شد.

ویدیوهایی از این لحظه در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، اما پلیس برزیل واکنش غیرحرفه‌ای داشت زیرا با وجود اینکه نزدیک محل بود، تا چند دقیقه در این درگیری مداخله نکرد.

این وضعیت قبلاً در موارد دیگر اتفاق افتاده بود، بنابراین هواداران بوکا احتمالاً به آن فکر کرده‌بودند اما نمی‌‌دانستند در چه لحظه‌ای ممکن است این اتفاق بیفتد.

مدارک جمع آوری شده توسط TNTSports نشان می‌دهد که طرفداران فلومیننسه کیف پول، تلفن‌های همراه و وسایل با ارزش را از طرفداران بوکا و بازدیدکنندگانی که در آن مکان بودند پس از ضرب و شتم، به سرقت برده‌اند.

1948880

بوکا جونیورز و فلومیننسه در تاریخ 4 نوامبر در فینال کوپا لیبرتادورس 2023 که در ماراکانا در ریودوژانیرو برگزار می‌شود، به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت.

طرفداران افراطی بوکاجونیورز می‌خواهند پاسخ این اقدام را پیش از بازی به طرفداران حریف برزیلی بدهند.

مارسلو آراونا، یکی از سرکردگان گروه طرفداران افراطی بوکا، پس از حملاتی که رخ داده، پیامی تهدیدآمیز برای طرفداران فلومیننسه فرستاد.

مانکو آراونا از طریق پیام صوتی که توسط فلاویو آزارو، روزنامه نگار آرژانتینی، پخش شد، بیان کرد: "تنها لطفی که از شما می‌خواهم برای رساندن مردم به آنجا این است که منتظر رسیدن ما باشید و کسانی از فلومیننسه به دنبال ما بیایند."

در همین پیام صوتی، آرونا هشدار داد "که ما سه نفر به جلو می‌رویم (SIC). ما طرفداران گروه باز از همه تماشاگران و طرفداران بوکا دفاع خواهیم کرد. بگذارید کسانی از فلومیننسه بیایند و دنبال ما بگردند. وقتی رسیدیم، بگذارید بیایند... آن‌ها مجبورند با بار بوکا دعوا کنند. ما افراطی‌ها در مقابل هم، با مردم معمولی دعوا نکنید. بیاید با بار بوکا بجنگید."

1948881

دیدگاه‌ها