کد خبر : 1977237 | 12 آبان 1402 ساعت 12:44 | 40.9K بازدید | 66 دیدگاه

خطیر: دوستان گفتند پول را واریز کرده‌اند ولی اینطور نبود

جریمه 350 هزار یورویی استقلال به‌خاطر فیش جعلی!

مدیرعامل استقلال می گوید که به دلیل ارسال فیش جعلی به سانتاکلارا، آنها 350 هزار یورو جریمه شده‌اند.

جریمه 350 هزار یورویی استقلال به‌خاطر فیش جعلی!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که روزنامه رکورد پرتغال در خبری مدعی شد که در پرونده شکایت باشگاه سانتاکلارا از استقلال، این تیم به پرداخت 500 هزار یورو به تیم پرتغالی محکوم شده است. دلیل این رأی نیز عدم انجام تعهدات آبی پوشان به باشگاه پرتغالی بوده است.

در جریان انتقال قرضی محمد محبی و در تفاهم‌نامه میان طرفین آمده بود که استقلال باید مبلغی را بابت رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت کند ضمن اینکه بند 600 هزار یورویی برای دائمی کردن این قرارداد درج شده بود که به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی آبی ها، این قرارداد دائمی نشد.

در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده بود که مبلغ واریزی باشگاه استقلال به صورت ناقص به حساب سانتاکلارا نشست و از 230 هزار یورو ارسالی، 90 هزار یورو به دست باشگاه پرتغالی رسید و هنوز تکلیف 140 هزار یورو دیگر نامشخص است.

در این میان باشگاه استقلال یک رسید از واریز صورت گرفته را برای طرف مقابل ارسال کرد که به ادعای مدیران سانتاکلارا، این فیش جعلی بوده و حالا آنها توانسته‌اند بابت همین موضوع، از استقلال غرامت بگیرند.

ویدئو: 315542

علی خطیر که مهمان برنامه ورزش و مردم بود، در این خصوص گفت: مبلغ 140 هزار یورو پولی بود که دوستان به تیم پرتغالی ندادند ولی گفتند که این مبلغ را واریز کرده‌اند. متأسفانه اسناد جعلی نیز ارسال کرده بودند ولی پول واریز نشد.

او ادامه داد: در قرارداد محبی، یک بند خسارت 600 هزار یورویی بود که پس از شکایت سانتاکلارا، فیفا آن بند را قبول نکرده بود. باشگاه سانتاکلارا به رأی فیفا اعتراض کرد که پرونده به دادگاه CAS رفت.

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: رأی دادگاه CAS سه روز قبل آمد که فیفا 350 هزار یورو از آن 600 هزار یورو را قبول کرده است. اتفاقا در رأی نوشته شده است چون فیش جعلی ارسال شده، در رأی دادگاه عالی ورزش تأثیر داشته و آنها مبلغ 350 هزار یورو را قبول کرده اند.

دیدگاه‌ها