کد خبر : 1977257 | 12 آبان 1402 ساعت 14:48 | 16.2K بازدید | 5 دیدگاه

ازسرگیری تحقیقات درباره بازیکنی که مافیاست!

فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال بررسی ازسرگیری تحقیقاتش درباره آرماندو ایتزو، بازیکن مونزا است که اوایل سال جاری به پنج سال زندان محکوم شده بود.

ازسرگیری تحقیقات درباره بازیکنی که مافیاست!

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر سال گذشته شایعاتی از ارتباط آرماندو ایتزو، مدافع باشگاه مونزا، با مافیای ناپل منتشر شد که باعث آغاز تحقیقات پلیس و فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره این موضوع شده است.

جزئیات بیشتری که منتشر شد نشان می‌داد که این مدافع ۳۱ ساله به دلیل ارتباط با مافیای ناپل و کلاهبرداری ورزشی در رابطه با یک رسوایی شرط‌بندی در دوران حضورش در آولینو در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در سری B، تحت بازجویی پلیس است.

1948936

ایتزو در نهایت در ماه مارس سال جاری توسط دادگاه‌ها به پنج سال زندان محکوم شد. اما با توجه به نحوه عملکرد سیستم قضایی ایتالیا، او تنها در مرحله اول فرآیند است و تا مرحله چهارم و آخرین مرحله تجدید نظر مجرم شناخته نمی‌شود. او تا آن زمان دوران زندان را نخواهد گذراند و ممکن است با ازسرگیری مجدد تحقیقات و مدارک بیشتر، هرگز پشت میله‌های زندان نرود.

فدراسیون فوتبال ایتالیا ابتدا این مدافع را ۱۸ ماه محروم کرد که در ادامه مدت محرومیتش به شش ماه کاهش یافت. حالا به نظر می‌رسد مدارک جدیدی به دست دفتر دادستانی رسیده است و فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارد تحقیقاتش درباره این بازیکن را دوباره آغاز کند و به شرط اینکه مدارک جدید کارساز باشند و به جریان پرونده کمک کنند، ایتزو به زندان نخواهد رفت و احکام او بخشیده خواهند شد.

1948940

دیدگاه‌ها