کد خبر : 1977285 | 12 آبان 1402 ساعت 16:34 | 26.8K بازدید | 7 دیدگاه

خودنمایی گوهری پس از استقلال (عکس)

دروازه‌بان آلومینیوم با مهار پنالتی تیمش را در مسیر امتیازگیری مقابل ذوب‌آهن قرار داد.

خودنمایی گوهری پس از استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی پس از دو دیدار مقابل نساجی مازندران و استقلال تهران تصمیم گرفت دوباره احمد گوهری را دوباره درون دروازه آلومینیوم قرار دهد و برابر ذوب‌آهن از این بازیکن بهره ببرد که این بازیکن هم به بهترین شکل جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد و توانست در بازی روز گذشته یکی از بهترین‌ها باشد.

احمد گوهری که در ابتدای فصل از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شد، در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر دو کلین‌شیت داشت و دیروز هم در بازگشت دوباره به چارچوب دروازه تیمش امیدوار بود بتواند این آمار را بهبود ببخشد، اما در روزی که یکی از بهترین عملکردهایش را به نمایش گذاشت و یک پنالتی هم گرفت، در لحظات پایانی با بدشانسی یک گل دریافت کرد.

1948995

این دروازه‌بان که زیر نظر مجتبی حسینی دوران موفقی در نفت مسجدسلیمان داشت، در آلومینیوم اراک نیز سعی کرده دوباره شرایط خوبی را تجربه کند که دیروز هم با شیرجه تماشایی به سمت راست و مهار پنالتی سجاد آشوری، تیمش را در این بازی نگه داشت تا کسب امتیاز کنند و علاوه بر آن چهار مهار توپ دیگر هم به ثبت رساند.

احمد گوهری با وجود عدم کلین‌شیت در بازی دیروز مقابل ذوب‌آهن، نشان داد پس از دو مسابقه دوری از میادین دوباره شرایط خوب خود را به دست آورده و می‌تواند مهره قابل اعتمادی برای مجتبی حسینی باشد.

1948998
1948997

عکس: میثم میرزایی

دیدگاه‌ها