کد خبر : 1977286 | 12 آبان 1402 ساعت 16:41 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

لغو یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل بعد طوفان!

بازی سرنوشت ساز النا ریباکینا و آرینا سابالنکا، به دلیل طوفان شدید لغو شد!

لغو یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل بعد طوفان!

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین تورنمنت بخش پایانی فصل که به گرند اسلم پنجم معروف است، ریباکینا و سابالنکا برای صعود به نیمه نهایی باید در بازی سوم گروهشان با یکدیگر رو به رو شوند. این دو بازیکن در فصل جاری 3 بار بای یکدیگر رو به رو شده‌اند، که در مهمترین دیدار، سابالنکا موفق شد رباکینا را در فینال اوپن استرالیا  در سه ست شکست دهد. این دو بازیکن دو ماه بعد در یک فینال جذاب دیگر در ایندین ولز رو‌به‌رو شدند که این بار، ریباکینا بعد از یک تای برک نفسگیر در دو ست پیروز شد. در یک‌چهارم نهایی مسابقات مسترز شانگهای هم این ریباکینا بود که باز هم سابالنکا را که حالا نفر نخست زنان جهان محسوب می‌شود، شکست داد.

1949000

در مسابقات تور نهایی جاری، این دو هر یک موفق به کسب یک پیروزی مقابل ماریا ساکاری شدند و در برابر جسیکا پگولا شکست خوردند. این دو برای رسیدن به نیمه نهایی نیاز به یک پیروزی مقابل یکدیگر داشتند. ست اول بازی را سابالنکا با نتیجه 6-2 پیروز شد و در ست دوم، ریباکینا با نتیجه 5-3 پیش بود که طوفان ناگهانی بازی را متوقف کرد. در ابتدا بازیکنان مدتی در زمین ماندند تا شاید اوضاع جوی آرام شود اما نهایتا با شدت گرفت باد و باران و خطرناک شدن شرایط برای تماشاگران بازی لغو و به جمعه شب، در صورت مساعد بودن شرایط جوی موکول شد.

نتیجه این رقابت‌ها، نفر نخست سال 2023 را تعیین خواهد کرد که با توجه به نتایج، یک فرد بین سابالنکا و ایگا اشویانتک خواهد بود.

دیدگاه‌ها