کد خبر : 1977306 | 12 آبان 1402 ساعت 18:29 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

روی دور بدشانسی هستیم؛

اسلامی‌خواه: دربی نبود، بازی دوستانه بود!

قائم اسلامی‌خواه می‌گوید غیبت تماشاگران انگیزه بازیکنان هوادار و پیکان را پایین آورده است.

اسلامی‌خواه: دربی نبود، بازی دوستانه بود!

به گزارش ورزش سه، قائم اسلامی‌خواه پس از تساوی بدون گل هوادار مقابل‌ پیکان اظهار داشت: سوار بازی بودیم و می‌توانستیم ببریم. نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوب و صد درصدی داشتیم اما باید بیشتر کار کنیم و بیشتر قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم تا بتوانیم امتیاز کامل بازی را بگیریم. به نظرم صد درصد مستحق برد بودیم.

ویدئو: 315584

او درباره موقعیتی که در این بازی داشت، گفت: کمی روی دور بدشانسی هستم؛ نه پاس گل‌هایم به ثمر می‌نشیند و نه خودم می‌توانم آنطور که باید عمل کنم.

اسلامی‌خواه در خصوص ضربات آخر کم دقت مهاجمان هوادار عنوان کرد: ما فورواردهای خوبی داریم و فکر می‌کنم این سوال کمی حاشیه‌ای باشد. امین قاسمی‌نژاد فوروارد خیلی خوبی است و در حال حاضر هم چهار‌ گله است و خیلی به ما کمک کرده اما باید بیشتر کار کنیم و از بازی بعدی امتیاز کامل را بگیریم. قطعا جایگاه تیم ما اینجای جدول نیست و به امید خدا هر چه زودتر خودمان را پیدا می‌کنیم و جایگاه‌مان بهتر می‌شود.

بازیکن هوادار در مورد تاثیر غیبت تماشاگران روی عملکرد این تیم گفت: این شرایط به خصوص روی تیمی مثل ما یا پیکان که در این زمین بازی می‌کنند، تاثیر زیادی دارد. انگیزه‌ای که ما در لیگ داریم، یک طرف ماجرا است اما تیم‌های دیگر از وجود تماشاگر استفاده کامل را می‌کنند اما بازی ما مثل یک‌ بازی دوستانه است. در‌ بازی دوستانه هم دو تیم در همین حد انگیزه خودشان را برای پیروزی دارند اما سطح لیگ برتر فرق می‌کند. باید تدابیری برای زمین مسابقه اندیشیده شود، چون بازی‌ها جذا‌ب‌تر می‌شوند و تماشاچی لذت می‌برد و ما هم می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. حالا ما خودمان را با پرسپولیس و استقلال مقایسه نمی‌کنیم که تماشاگران خیلی زیادی دارند اما حتی در‌ مقایسه با تیم‌های شهرستانی هم انگیزه‌مان پایین‌تر می‌آید.

دیدگاه‌ها