کد خبر : 1977310 | 12 آبان 1402 ساعت 18:38 | 51.9K بازدید | 15 دیدگاه

عذرخواهی پیرترین مربی دنیا از بازیکن ۲۱ ساله‌‌!

روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس، پس از صحبت درباره عملکرد ضعیف چند بازیکنش، از آنها عذرخواهی کرد!

عذرخواهی پیرترین مربی دنیا از بازیکن ۲۱ ساله‌‌!

به گزارش "ورزش سه"، کریستال پالاس در دیدار هفته قبل این تیم مقابل تاتنهام، با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. روی هاجسون در نشست خبری‌اش پس از آن بازی به انتقاد از سه تعویضی‌اش پرداخت و گفت: «بازیکنان تعویضی جوان که دوست داریم فکر کنیم می‌توانیم به آنها ایمان داشته باشیم و به ما در سطح متفاوتی کمک کنند، هیچ نکته مثبتی نشان ندادند.

آنها واقعاً هیچ کاری برای ما انجام ندادند. وقتی تعویض‌ها را انجام دادم ما بسیار ضعیف‌تر شدیم.
اما متأسفانه، گاهی اوقات وقتی در بازی عقب می‌افتید وسوسه می‌شوید که به بازیکنان جوان فرصت بدهید، زیرا ما باید این بازیکنان را در زمین ببینیم.»

هاجسون در کنفرانس امروزش به دلیل اظهاراتش از هواداران و بازیکنان عذرخواهی کرد و به آنها اطمینان داد که به همه بازیکنان جوان ایمان زیادی دارد.

1949043

«این کار از نظر من اشتباه بزرگی بود. از آن وضعیت ناامید شده بودم و حرف‌های اشتباهی را به زبان آوردم.

گاهی اوقات در کنفرانس مطبوعاتی مستقیماً بعد از بازی، شخص وسوسه می‌شود چیزهایی بگوید که مطمئناً نباید بگوید. منظورم را اشتباه رساندم و نباید آن حرف‌ها را می‌زدم.

ما به همه بازیکنان جوانمان ایمان زیادی داریم. در حال پیشرفت هستند. بی‌انصافی است که انتظار بیشتری از آنها داشته باشیم، همانطور که من اشتباه کردم. آن حرف‌ها از من بسیار ناعادلانه بود. من با این سه نفر صحبت کردم، آن را توضیح دادم و از آن‌ها عذرخواهی کردم.

دیدگاه‌ها