کد خبر : 1977312 | 12 آبان 1402 ساعت 18:41 | 28.1K بازدید | 3 دیدگاه

مدیر ورزشی نیوکسل:

کسی نمی‌تواند مانع ما برای خرید از عربستان شود

دن اشورث، مدیر ورزشی باشگاه نیوکسل، در مصاحبه‌ای در مورد خرید بازیکن از سوپرلیگ عربستان و پرونده تونالی صحبت کرد.

کسی نمی‌تواند مانع ما برای خرید از عربستان شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از ریخت و پاش‌های باشگاه‌های عربستانی در نقل و انتقالات که مورد حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بود، اخباری در خصوص احتمال جذب بازیکن توسط نیوکسل از لیگ عربستان منتشر شد. در ابتدا اعلام شد که چون مالکیت نیوکسل نیز به صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی تعلق دارد، امکان خرید از باشگاه‌های سعودی را ندارند.

دن اشورث، مدیر ورزشی این تیم، امروز در یک مصاحبه ابهامات را رفع کرد و به سوالات درباره این موضوع پاسخ داد.

1949048

«در حال حاضر هیچ مانعی در راه ما برای خرید بازیکن از عربستان وجود ندارد. قوانین و مقررات فعلی می‌گویند که هیچ بند و تبصره‌ای برای جلوگیری از این کار نیست. اما این امکان وجود دارد که سازمان‌های مختلف به مسائل و منافع دو طرف مسئله نگاه کنند و تحقیقاتی در این باره انجام دهند و حتی بندهای جدیدی نیز در قوانین بگذارند، ولی در حال حاضر چنین چیزی نیست.»

در ادامه از اشورث درباره ماجرای ساندرو تونالی سوال شد. خبرهایی بود که میلان از مدت‌ها پیش از ماجرای شرط‌بندی‌ تونالی خبر داشته و با پیشنهاد نیوکسل از این فرصت استفاده کرده و او را فروخته است. اشورث درباره این ماجرا نیز توضیح داد.

1949047

«میلان در زمان معامله تونالی خبر داشت؟ برای من واقعا سخت است که به آنچه باشگاه‌های دیگر انجام می‌دهند یا نمی‌دانند وارد شوم. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که به تحقیقات داخلی و روند داخلی خودمان نگاه کنیم.»

دیدگاه‌ها