کد خبر : 1977324 | 12 آبان 1402 ساعت 19:58 | 6.4K بازدید | 7 دیدگاه

حامد امروز برعکس شده بود و فقط پاس می‌داد؛

عبداللهی: فلسفه ما با تیم سال گذشته کاملا تفاوت دارد

مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید عملکرد این تیم طی هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

عبداللهی: فلسفه ما با تیم سال گذشته کاملا تفاوت دارد

به گزارش "ورزش‌ سه"، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار برابر هوادار که با تساوی بدون گل تمام شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانستیم تیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد. نتایج خوبی گرفته بود و نمایش خوبی از نظر فوتبالی داشت. در چند دقیقه اول بازی اصلا در جریان بازی نبودیم. خط جلویی ما هم اصلا خوب نبود. اما در ادامه به بازی برگشتیم و بهتر شدیم. فکر می‌کنم بازی خوب و جانداری بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند. آخر بازی هم یک مقدار مصدومیت وقفه ایجاد کرد ولی در کل بازی بدی نبود.

ویدئو: 315595

خبرنگاری از مربی پیکان درباره ضعف خط هجومی این تیم پرسید و او در واکنش به این سوال گفت: در دو بازی گذشته موقعیت‌های منجر به گل بوده است. بله باید در این زمینه کار کنیم. باید تیم ترمیم شود. با حضور آقای مددی و هیئت مدیره تیم را ترمیم می‌کنیم و شرایط ما بهتر می‌شود. به نظر ما در تجزیه و تحلیل کار رادرست پیش بردیم ولی بازیکنان باید بهتر عمل کنند. 

سوال خبرنگار دیگری درباره این بود که آیا با توجه به افت پیکان طی هفته‌های اخیر نگران سقوط نیستند که عبداللهی گفت: ما مربیان همیشه نگران هستیم. سر و کارمان با استرس است. این تیم را اصلا نمی‌خواهم با کادر فنی سال گذشته قیاس کنم. حتما بهترین نتایج را گرفته‌اند و احترام برایشان قائلم. اما درباره تیم امسال کاملا با فلسفه کاری تیم سال گذشته متفاوت است. برای برنامه ریزی جدید ممکن است چند هفته‌ای در سطح مورد انتظار بازی نکنیم. اما به مرور شرایط بهتر می‌شود. تیم خیلی جوانی داریم. البته دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم و قبلا گفته‌ایم. فلسفه فوتبالی ما تغییر کرده و ما جبران می‌کنیم. این قول را می‌دهیم با تلاش کل باشگاه این موضوع جبران خواهد شد.

سوال بعدی درباره عملکرد حامد پاکدل مهاجم سابق پرسپولیس بود که عبداللهی هفته گذشته هم در کنفرانس خبری از عملکرد او انتقاد کرده بود. او در واکنش به این سوال گفت: حامد بازیکن بسیار با کیفیتی است از نظر فنی و اخلاقی. هفته قبل گفتم حامد باید کمی از خود گذشته باشد. امروز برعکس شده بود و هر چه توپ به دستش آورد می‌خواست پاس بدهد. ما خانواده هستیم و باید به هم برای موفقیت بیشتر کمک کنیم.

دیدگاه‌ها