کد خبر : 1977330 | 12 آبان 1402 ساعت 20:53 | 27.4K بازدید | 9 دیدگاه

نهمین پیروزی متوالی شاگردانِ توقف‌ناپذیرِ ژسوس

پیروزی سخت الهلال با سوپرگل مرد سال آسیا

الهلال در شب گلزنی سالم الدوسری موفق شد میزبان خود الفتح را شکست دهد.

 پیروزی سخت الهلال با سوپرگل مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال و در استادیوم شاهزاده عبدالله بن جلوی شهر الاحساء به مصاف الفتح رفت و موفق شد به لطف گل‌های میتروویچ و سالم الدوسری به پیروزی برسد.

الهلال خیلی زود و در دقیقه پنج به گل نخست دست یافت. حرکت سالم الدوسری از سمت چپ و ورود او به درون محوطه جریمه با خطای سعید بتایا همراه شد و داور نیز بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

1949088

الکساندر میتروویچ پشت این ضربه پنالتی ایستاد و علی رغم تشخیص درست سنگربان میزبان، اما این توپ وارد دروازه شد و الهلال موفق شد به گل نخست بازی دست پیدا کند.

مالکوم تا آستانه گلزنی پیش رفت. او پس از دریبل چند بازیکن حریف، توپ را به میتروویچ سپرد. این بازیکن نیز با یک پاس خوب، یک و دوی وینگر برزیلی را جواب داد. مالکوم نیز ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت او از گلر الفتح عبور کرد ولی مدافع این تیم با یک تکل به موقع، مانع از ورود توپ به درون دروازه شد.

1949091

تیم میزبان حملات خود را افزایش داد و عباس صادق نیز وارد محوطه جریمه شد که شوت او را یاسین بونو دفع کرد. در آخرین دقیقه نیمه اول، سعود عبدالحمید از سمت راست وارد محوطه جریمه الفتح شد که ضربه او با برخورد به تیرک دروازه به بیرو در دقیقهن رفت.

الفتح 57 یک فرصت استثنایی را به شکلی عجیب از دست داد. روی یک پاس در عمق، کریستین تیو با یاسین بونو تک به تک شد که ضربه بغل پا و فنی مهاجم اسپانیایی مماس با تیرک دروازه به بیرون رفت. میزبان در دقیقه 71 یک موقعیت دیگر برای گلزنی داشت که توفیق بوحمید پس از عبور از میتروویچ وارد محوطه جریمه شد و ضربه او را یاسین بونو مهار کرد.

1949090

الهلال توسط مرد سال آسیا در دقیقه 90+3 موفق شد اختلاف را بیشتر کند. پس از آنکه سالم الدوسری یک پاس را در محوطه جریمه دریافت کرد، از میان دو مدافع الفتح رد شد و سپس مدافع سوم را نیز از سر راه برداشت و با پای چپ ضربه‌اش را به گوشه دروازه فرستاد و به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با پیروزی 2 بر صفر الهلال به پایان رسید تا شاگردان ژسوس به نهمین پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها دست پیدا کنند و صدرنشینی خود را مستحکم کنند.

دیدگاه‌ها