کد خبر : 1977345 | 12 آبان 1402 ساعت 23:43 | 22.5K بازدید | 76 دیدگاه

ظرفیت ما دیگر پر شده است؛

مدیر سپاهان: در شرایط فرابحرانی قرار داریم

مدیر تیم فوتبال سپاهان شرایط تیم و باشگاه اصفهانی را بحرانی توصیف می‌کند.

مدیر سپاهان: در شرایط فرابحرانی قرار داریم

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته برای سپاهانی‌ها روز بسیار تلخی بود؛ روزی که هم حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم سنگینی علیه طلایی پوشان دیار زاینده رود اعلام کرد و هم آنها تحت تاثیر این حکم با نتیجه 3 بر 2 مقابل ملوان بازنده شدند.

در همین رابطه مهدی سلیمی دقایقی پیش گفتگویی با برنامه شب‌های فوتبالی داشت و اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «واقعا ما در یک شرایط بحرانی هستیم و مصاحبه کردن بسیار سخت است. اما من به حرمت هوادارن روی خط آمدم. با اتفاقاتی که برای باشگاه ما افتاده باید آسیب شناسی صورت بگیرد. این شرایطی که ما در آن قرار داریم، فرا بحرانی است و باید یک واژه جدید برایش اختراع کنیم. یک حکم سنگین و بی سابقه از داخل و یک رای سنگین و وحشتناک از سوی ای اف سی برای ما صادر شده. این رای به ما ابلاغ شده و در مرحله بعدی این حکم را در CAS پیگیری می‌کنیم.»

او سپس با خطاب قرار دادن هواداران سپاهان اضافه کرد: «دیروز که حال و هوای هواداران را دیدم واقعا ناراحت شدم. این حس و حالی است که همه ما در باشگاه سپاهان داریم. هر انسانی یک ظرفیتی دارد و فکر می‌کنم ظرفیت ما پر شده است. چون چه در مجموعه باشگاه سپاهان، چه بازیکنان، چه مدیران و چه هواداران. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. به هر حال اما فوتبال است و مثل زندگی پستی و بلندی دارد. روزهای خوب هم برای ما می‌آید.»

1948701

او سپس درباره بازی بعدی سپاهان مقابل آلمالیق در ورزشگاه آزادی پس از بازی نساجی بیان کرد: «به هر حال این چیزی است که ای اف سی به ما گفته و ما هم اعتراض خودمان را از طریق فدراسیون اعلام کرده‌ایم ولی خب گوش دوستان بدهکار نیست. نساجی باید 17:30 بازی کند و ما 21:30 دقیقه!.»

مهدی سلیمی سپس در واکنش به این سوال که چقدر امیدوار است رای صادر شده در دادگاه عالی ورزش برگردد، با انتقاد از فدراسیون فوتبال عنوان کرد: «به هرحال این موضوع رایزنی‌های بین المللی می‌خواهد. ما تلاش‌هایی از فدراسیون فوتبال دیدیم، اما به این نتیجه نرسیدیم که فدراسیون فوتبال تلاش لازم را برای این موضوع انجام داده است. متاسفانه دبیرکل فدراسیون فوتبال هم ابتدای امر یک مصاحبه خیلی بد کرد که الان متاسفانه اثرات آن مصاحبه در رای وجود دارد. در این مرحله از تمام دوستانی که می‌توانند کمک کنند، حتما این کار را انجام بدهند. تیم حقوقی ما هم کار را آغاز کرده است.» 

1948739

او سپس در واکنش به این سوال که فکر می‌کند فدراسیون می‌توانسته در این پرونده به سپاهان کمک کند، اینطور پاسخ داد: «به هر حال ما اینگونه اعتقاد داریم. ما معتقدیم رای سنگینی برای ما صادر شد. معتقدیم که اگر فدراسیون فوتبال کمک می‌کرد. به هر حال اگر قضیه برعکس بود، این رای صادر نمی‌شد. به هر حال عربستانی‌ها لابی‌هایی دارند. من به عنوان یک مصداق می‌گویم. دبیر جلسه‌ای که پرونده بازی ما و الاتحاد را بررسی کرده، قبلا در فدراسیون فوتبال عربستان مسئولیت حقوقی داشت است و این تعارض منافع است. ولی خب می‌دانید الان رئیس کمیته انضباطی ای اف سی ایرانی است و او را از پرونده کنار گذاشته‌اند. به خاطر تعارض منافع. اگر آن تعارض منافع است، پس مورد عربستانی‌ها چیست؟ من فکر می‌کنم رایزنی‌های بین‌المللی ما هست که می‌تواند در این پرونده راهگشا باشد.»

بخش پایانی صحبت‌های سلیمی هم در واکنش به این سوال مطرح شد که آیا مدیریت باشگاه عملکرد خوبی داشته، که او در واکنش به آن گفت: «این موضوع که چرا ما به این نقطه رسیدیم باید آسیب شناسی شود، اما الان تمام اعضای باشگاه از مدیریت تا هواداران باید بپذیریم که در این شرایط هستیم و باید از آن عبور کنیم. به هر حال ما تیم سپاهان هستیم و تیم بزرگی هستیم. مطمئنا ما آینده بسیار خوبی داریم. ما لیگ را اصلا از دست نداده‌ایم. بسیار امیدوار به بازگشت 4 امتیاز توسط کمیته استیناف هستیم. از کمیته استیناف هم تقاضا داریم که سریع‌تر رای را به صورت عادلانه صادر کند و قطعا هم همینطور خواهد بود.»

دیدگاه‌ها