کد خبر : 1977349 | 12 آبان 1402 ساعت 23:55 | 5.8K بازدید | 13 دیدگاه

انتقاد تند آبی‌ها بعد از جدال جنجالی با گل‌گهر

استقلال خوزستان: داور مچ ما را خواباند

باشگاه استقلال خوزستان بعد از توقف مقابل حریف قدرتمند سیرجانی نسبت به تصمیمات داوری این دیدار موضع تندی گرفت.

استقلال خوزستان: داور مچ ما را خواباند

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان در نمایشی جالب توجه برابر گل‌گهر سیرجان که یکی از مدعیان بالانشین این فصل محسوب می‌شود، با بدشانسی نتوانست یک بار دیگر از گل خود محافظت کرده و در نهایت با تساوی کار را به پایان رساند. آبی‌های خوزستانی البته مدعی هستند که تصمیمات اشتباه داوری در این نتیجه تاثیرگذار بوده و به واسطه این اتفاق، بیانیه تندی نسبت به عملکرد داور منتشر کردند:

“در روزی که سیدسیروس پور موسوی با بازیکنان جوانان و امید خود در مقابل تیم متمول و تا دندان مسلح پا به میدان گذاشته بود، گل گهر سیرجان را اسیر تاکتیک و هنر نمایی و حملات بازیکنان جوان، بومی و تاکتیکی خود کرد.

‌در این دیدار از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در شبی که استقلال خوزستان مستحق برد و ۳ امتیاز بود، داور بازی با تصمیمات اشتباه و تاثیرگزار و نیز قضاوت کاملا یک طرفه در استادیوم غدیر ورق بازی را برگرداند، به صورتی که شاگردان پورموسوی به غیر از تیم خوب گلگهر سیرجان باید با داور این دیدار هم به رقابتی تنگاتنگ می‌پرداختند.

1947550

در این نبرد شگفت انگیز و غیرقابل وصف با کمال تعجب این داور دیدار بود که توانست مچ تیم مظلوم و بی پناه استقلال خوزستان را بخوابند و پیروز این میدان شود.

داور دیدار با اخراج مهاجم استقلال و اخطارهای مکرر به بازیکن‌های جوان و پر انگیزه استقلال در این دیدار، حس رقابت و انگیزه را از بازیکنان استقلال خوزستان گرفت و شور و حرارت را از دورن زمین مسابقه با تصمیمات خود خارج و این دیدار را به یک جاده یک طرفه تبدیل کرد.

با توجه به اتفاقات این دیدار باشگاه استقلال خوزستان این تصمیم را گرفت تا از این پس در ادامه رقابت‌ها بازیکنان خود را با زره‌های آهنین راهی میدان کند تا پس از برخوردهای شدید با بازیکنان حریف (که با چشم پوشی داوران و بی اعتنایی) که منجر به قطع عضو و آسیب دیدگی و مصدومیت شدید بازیکنان همراه می‌شود جلوگیری کند، هرچند این اتفاق و صحنه‌ها بر روی بازیکنان استقلال خوزستان در کمال ناباوری از دید داور خطا نیست!

1947551

بر این اساس، در ادامه در تصمیمی دیگر برای ادامه رقابت‌ها باید بازیکنان استقلال خوزستان با دستبند، پابند و روکش‌های اسفنجی پا به میدان مسابقه بگذارند تا خدایی ناکرده هیچگونه برخوردی برای تصاحب توپ با بازیکنان حریف نداشته باشند تا داور با خیالت راحت و اطمینان کامل از سلامت بازیکنان حریف بتواند شب را راحت، سر خود بر بالین نهد.

عدالت در فوتبال کجاست. تاکنون سکوت کرده‌ایم اما نباید حق نماینده مردم مظلوم خوزستان که فوتبال تنها دلخوشی آن‌ها است، این گونه با بی عدالتی و بی رحمی ضایع شود. به استقلال خوزستان به چشم یک بچه ‌سر راهی و اضافه نگاه می‌شود.”

دیدگاه‌ها