کد خبر : 1977356 | 13 آبان 1402 ساعت 03:20 | 12K بازدید | 29 دیدگاه

انتقاد سپاهان از انفعال فدراسیون در پرونده حساس

مدیر تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مسئولان فدراسیون عملکرد خوبی در دفاع از این تیم نداشته‌اند.

انتقاد سپاهان از انفعال فدراسیون در پرونده حساس

به گزارش "ورزش‌ سه"، در شرایطی که حالا بیش از یک روز از اعلام حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا سپری شده، هنوز فدراسیون فوتبال ایران هیچ واکنش رسمی‌ای به این اتفاق نداشته است.

در همین زمینه مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان به انتقاد از فدراسیون پرداخت و ضمن به چالش کشیدن مصاحبه هدایت الله ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: «ما تلاش‌هایی از فدراسیون فوتبال دیدیم، اما به این نتیجه نرسیدیم که فدراسیون فوتبال تلاش لازم را برای این موضوع انجام داده است. متاسفانه دبیرکل فدراسیون فوتبال هم ابتدای امر یک مصاحبه خیلی بد کرد که الان متاسفانه اثرات آن مصاحبه در رای وجود دارد. در این مرحله از تمام دوستانی که می‌توانند کمک کنند، حتما این کار را انجام بدهند. تیم حقوقی ما هم کار را آغاز کرده است. ما معتقدیم رای سنگینی برای ما صادر شد. معتقدیم که اگر فدراسیون فوتبال کمک می‌کرد، شاید رای به این شکل صادر نمی‌شد.»

سپاهانی‌ها پیش از این نیز در این موضوع پای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را وسط کشیده و از طریق نمایندگان مجلس این شهر و همینطور شورای شهر نکاتی را متوجه تاج کرده بودند و با توجه به حضور در پست نایب رئیسی در ای اف سی از او درباره مسائل ایجاد شده توضیح خواسته‌اند.

دیدگاه‌ها