کد خبر : 1977372 | 13 آبان 1402 ساعت 01:03 | 24.8K بازدید | 13 دیدگاه

دور از صدر و مدعیان لیگ روشن؛

بحران در الاتحاد مثل سپاهان!

روند ناکامی شاگردان نونو سانتو با شکست مقابل الشباب ادامه پیدا کرد.

بحران در الاتحاد مثل سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که همگروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت 21:30 جمعه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف تیم رده یازدهمی الشباب رفت.

شاگردان نونو سانتو در شرایطی مقابل الشباب قرار گرفتند که 24 ساعت قبل از این بازی با یک خبر خوش و سه بر صفر شدن نتیجه بازی برابر سپاهان مواجه شده بودند، اما با این وجود نتوانستند به روند ناکامی‌هایشان در لیگ روشن عربستان پایان بدهند و برای پنجمین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماندند.

1949186

الاتحاد عربستان که بازی مقابل الشباب را با ترکیب مارسلو گروهه، حسن کادش، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی، زکریا هوساوی، سلطان الفرحان، انگولو کانته، فیصل الغامدی، رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما آغاز کرده بود، خیلی زود شوکه شد و گل اول را خورد.

الشباب در دقیقه 14 روی ارسال فواز الصقور از جناح راست زمین و ضربه سر کارلوس جونیور دروازه مارسلو گروهه را باز کرد تا این مهاجم برزیلی نخستین گل فصل خود در لیگ عربستان را مقابل الاتحاد به ثمر رساند.

1949188

تلاش شاگردان نونو سانتو و در خط حمله‌اش با حضور حمدالله و بنزما تا پایان مسابقه نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت الشباب به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند و الاتحاد با این شکست خارج از خانه 21 امتیازی و در رده ششم جدول لیگ روشن عربستان بماند و فرصت صعود موقت به رتبه سوم را از دست بدهد.

گفتنی است، تیم فوتبال الاتحاد عربستان دوشنبه شب هفته جاری در عراق باید به مصاف تیم نیروی هوایی برود و یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند که در صورت پیروزی در این بازی صعودش را تقریبا قطعی خواهد کرد و کار سپاهان سخت‌تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها