کد خبر : 1977380 | 13 آبان 1402 ساعت 01:28 | 8.3K بازدید | 6 دیدگاه

پاری‌سن‌ژرمن صدر جدول را پس گرفت (عکس)

پاری سن ژرمن در اولین دیدار از هفته یازدهم لیگ 1 با نتیجه 3-0 مون‌پلیه را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

پاری‌سن‌ژرمن صدر جدول را پس گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیز انریکه که بعد از چند هفته پرفراز و نشیب که با دو شکست مقابل نیس و نیوکسل در لیگ داخلی و چمپیونزلیگ همراه بود، در هفته اخیر روی دور برد قرار گرفتند و امشب توانستند به پنجمین پیروزی پیاپی‌شان برسند.

ویدئو: 315635

در دیدار امشب پاریسی‌ها بازی را خوب شروع کردند و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که لی کانگ این، ستاره کره‌ای این تیم، گل اول بازی را به ثمر رساند. روی حرکت اشرف حکیمی از سمت راست بود که پاس او در پشت محوطه جریمه حریف با هوشیاری کیلیان امباپه به لی کانگ این رسید و او هم با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه کوبید.

1949207

در ادامه باز هم این پاریسی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم تیم میزبان بهتر آغاز کرد و دقیقه 58 بود که وارن زائیر امری اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار روی یک حرکت تیمی خوب بود که زائیر امری با پاس عثمان دمبله درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

1949204

برتری پاریسی‌ها ادامه داشت و در دقیقه 66 این تیم به گل سوم رسید. این بار هم اشرف حکیمی در نقش گلساز ظاهر شد و پاس زمینی او را ویتینیا با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه فرستاد.

1949206

در دقایق باقی مانده باز هم پی‌اس‌جی تیم برتر میدان بود اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به پایان رسید.

با این نتیجه پی اس جی 24 امتیازی شد و با یک بازی و دو امتیاز بیشتر از نیس در صدر جدول لیگ 1 قرار گرفت.

دیدگاه‌ها