کد خبر : 1977384 | 13 آبان 1402 ساعت 07:25 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

حمایت از سرمربی یونیون برلین بعد از 11 باخت متوالی!

رئیس باشگاه یونیون برلین با وجود یازده شکست متوالی از اورس فیشر حمایت می‌کند.

حمایت از سرمربی یونیون برلین بعد از 11 باخت متوالی!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که یونیون برلین در یازده بازی گذشته خود شکست خورده است، دیرک زینگلر، رئیس باشگاه یونیون برلین، اعلام کرد از اورس فیشر، سرمربی این تیم، حمایت خواهد کرد.

زینگر در این گفتگو با این سوال مواجه شد که کار دشوار بازگرداندن تیم به مسیر درست و هدایت آن به روشی که به آن امکان می‌دهد امتیازهای لازم برای ماندن در بوندسلیگا را کسب کند، باید به چه کسی سپرده شود؟

او پاسخ داد: اورس فیشر. البته این موضوع برای قدردانی از موفقیت‌های گذشته او نیست، بلکه ما اعتقاد داریم که او مربی بزرگی است که می‌تواند این شرایط سخت را حل کند.

فیشر در سال 2018 سرمربی یونیون برلین شد و همراه با این تیم برای اولین بار به بوندسلیگا صعود کرد. این تیم در بوندسلیگا گام‌های خوبی برداشت و فصل گذشته را در رده چهارم به پایان رساند تا جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.

یونیون برلین در سه بازی اول خود در فصل جاری پیروز شد، اما در تمام 11 بازی بعدی، از جمله سه بازی در لیگ قهرمانان، شکست خورد. این تیم در حال حاضر در رده شانزدهم جدول لیگ قرار دارد و در صورت تداوم در نتایج ضعیف ممکن است سقوط کند.

شکست‌های پی در پی باعث شد پیش‌بینی شود که روزهای حضور فیشر در این تیم به پایان رسیده باشد، اما این مربی همچنان مورد حمایت مسئولان باشگاه و بازیکنان قرار دارد.

دیدگاه‌ها