کد خبر : 1977393 | 13 آبان 1402 ساعت 08:41 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

راز فریاد غیرطبیعی ربیعی در دقیقه 4+90

محمد ربیعی در دقایق پایانی مسابقه آلومینیوم و ذوب‌آهن، لحظات عجیبی را پشت سر گذاشت.

راز فریاد غیرطبیعی ربیعی در دقیقه 4+90

به گزارش "ورزش سه"، ویدئویی از سرمربی ذوبی‌ها منتشر شده که در واکنش به اخراج نادر محمدی، مدافع تیمش، سمت نیمکت آلومینیوم می‌رود و با لحنی ملتمسانه به آنها می‌گوید که این داستان را تمام کنند. او قبل‌تر یقه بازیکن تیمش را هم گرفته و با یک عبارت تند وی را به سمت نیمکت خودی رهسپار کرده است.

ربیعی در دیدار تاکتیکی تیمش مقابل آلومینیوم در لحظات پایانی از شکست نجات پیدا کرد اما در شرایطی که بازی رو به اتمام بود، با اخراج نادر محمدی، این مدافع تیمش را در بازی بعدی به همراه نخواهد داشت، آن هم در شرایطی که آنها با از دست دادن آرش قادری که به دلیل پارگی رباط صلیبی از فهرست ذوبی‌ها خارج شده، یار چندانی در خط دفاع ندارد.

1949228

ذوبی‌ها که با سه دفاع میانی آرایش پیدا می‌کنند، با مصدومیت قادری و غیبت نادر محمدی حالا در بازی نساجی تنها سه دفاع در دسترس دارند؛ شایان مصلح، محمد قریشی و دانیال ایری، بازیکن زیر ۲۳ سالی که ربیعی باید او را مقابل نساجی زخم زده به میدان بفرستد. بی‌دلیل نبود که سرمربی ذوب‌آهن این‌چنین بر سر نادر محمدی داد کشید؛ مدافعی که حضورش در جمع بازیکنان ذوب، با گذشت زمان ارزش بیشتری برای ربیعی پیدا کرد.

1949229

نادری علاوه بر پرتاب اوت‌های بلند، به عنوان مدافع نیز در این فصل بد کار نکرده اما گاها نمایش خوب خود را با اتفاقاتی مثل این زیر سوال می‌برد. موضوع اخراج این بازیکن البته مورد اعتراض ربیعی بود، چرا که بحث خشک کردن توپ با حوله از نظر ربیعی یک کار طبیعی از سوی بازیکن برای پرتاب بلندتر توپ به سمت دروازه حریف است.

این را هم باید در نظر داشت که هم شایان مصلح و هم محمد قریشی در بازی آلومینیوم کارت زرد گرفتند و باید با احتیاط بیشتری در مسابقه نساجی به میدان بروند تا مبادا بازی بعد را از دست بدهند.

1949227

دیدگاه‌ها