کد خبر : 1977405 | 13 آبان 1402 ساعت 09:45 | 34.3K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای عجیب انریکه: حریف زیباترین تیم دنیا بود!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شده که مون پولیه زیباترین تیمی است که روبروی آنها قرار گرفت است.

ادعای عجیب انریکه: حریف زیباترین تیم دنیا بود!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ یک فرانسه به مصاف مون پولیه رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

هر سه گل این تیم در نیمه دوم و توسط ویتینیا، وارن امری و لی کانگ این به ثمر رسید تا آنها سه امتیاز مهم این بازی را به دست آورند و با یک بازی بیشتر از نیس در صدر جدول قرار بگیرند تا منتظر نتیجه بازی این تیم باشند. 

انریکه که از عملکرد شاگردان تیمش راضی به نظر می‌رسید، پس از پایان این بازی از تیم حریف هم بسیار تمجید کرد و آنها را یکی از زیباترین تیم‌هایی که برابرش بازی کرده است خطاب کرد. 

1946894

این مربی اسپانیایی در این باره به خبرنگاران گفت: «باید این موضوع را به شما بگویم که فکر می‌کنم زیباترین تیم را در پارک دو پرنس دیدم. مون پولیه تیمی است که من واقعا دوستش داشتم. آنها بازیکنان باکیفیت و فوق العاده بسیار زیادی دارند. 
پیدا کردن فضا برای حمله دشوار بود. ما از اولین موقعیت گلی که به دست آوردیم استفاده کردیم و همین باعث شد که شرایط کمی به سود ما تغییر کند و توانستیم با آرامش بیشتری بازی را ادامه دهیم و در نهایت پیروزی را به دست آوریم که برای ما بسیار مهم بود.»

دیدگاه‌ها