کد خبر : 1977425 | 13 آبان 1402 ساعت 12:18 | 42.2K بازدید | 17 دیدگاه

درخشش رینیر در سری آ

تحول غیرمنتظره خرید برزیلی ناکام رئال

رینیر ژسوس که یکی از بدترین خریدهای برزیلی تاریخ رئال مادرید لقب داده شده، این روزها در فروزینونه خوش می‌درخشد و کاملا متحول شده است.

تحول غیرمنتظره خرید برزیلی ناکام رئال

به گزارش "ورزش سه"، رینیر در سال 2020 با انتقالی 30 میلیون یورویی از فلامینگو به رئال مادرید پیوست اما نتوانست درخشش مورد انتظار را داشته باشد و به همین دلیل به صورت قرضی راهی بروسیا دورتموند شد. 

حضور او در دورتموند هم چندان موفقیت‌آمیز نبود و این بازیکن پس از دو فصل بار دیگر به رئال برگشت و باز هم به صورت قرضی و این بار به خیرونا پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد. او در نهایت در پایان فصل بار دیگر در اختیار رئال قرار گرفت. 

1949263

کارلو آنچلوتی به مدیران این باشگاه اعلام کرد که این هافبک برزیلی جایی در برنامه‌هایش ندارد و نام او را در فهرست تیم اول رئال هم قرار نداد تا او باز هم به دنبال یافتن باشگاهی دیگر باشد. در نهایت او قرضی تا پایان فصل راهی فروزینونه شد.

پس از دو حضور قرضی ناموفق به نظر می رسد در سومین آزمون، بالاخره رینیر در حال نشان دادن ارزش‌هایش آن هم در فروزینونه، تیمی متعلق به شهری 44 هزار نفری است. پس از چند هفته مصدومیت او در اولین بازی برابر هلاس ورونا موفق شد در دقیقه 46 گلزنی کند. تیم او نیز در نهایت 2-1 به پیروزی رسید تا رینیر شروعی عالی داشته باشد. 

1949264

رینیر هفته قبل در شکست 4-3 تیمش برابر کالیاری دو پاس گل داد، ولی اوج درخشش او پنجشنبه شب برابر تورینو بود که موفق شد با گل دقیقه 97، تیمش را در جام حذفی به برتری برساند و راهی دور سوم کند. او زیر نظر اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، مربی سابق رم، حالا کاملا متحول شده و البته باشگاه مادریدی نیز اکنون او را به دقت زیر نظر دارد. 

رینیر می‌تواند امسال بدرخشد و پس از چهار سال شانس بازگشت به رئال مادرید را پیدا کند. موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها