کد خبر : 1977427 | 13 آبان 1402 ساعت 12:35 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

به ورزشگاه مارسی نزدیک نشوید

ولودروم خطرناک‌ترین ورزشگاه اروپاست

با تصمیم مقامات فدراسیون فوتبال فرانسه، تا اطلاع ثانوی هواداران تیم‌های رقیب حق ورود به ورزشگاه تیم مارسی را نخواهند داشت.

ولودروم خطرناک‌ترین ورزشگاه اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، امشب مارسی در ولودورم میزبان لیل از هفته یازدهم لیگ یک فرانسه است و طبق توییت منتشر شده توسط یکی از مسئولان فدراسیون، به باشگاه لیل اعلام شده که هوادارانش نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر باشند. 

250 بلیت به هواداران لیل فروخته شده بود، اما آنها امشب نمی‌توانند بازی تیم محبوبشان در ولودروم را از نزدیک تماشا کنند و دلیلش نیز درگیری‌های چند روز پیش قبل از بازی مارسی و لیون بود.

1949269

کمتر از یک هفته پیش (7 آبان) قرار بود بازی مارسی و لیونل در ولودروم برگزار شود ولی به دلیل هجوم هواداران مارسی به اتوبوس لیون و مضروب کردن فابیو گروسو، مربی لیون، بازی لغو شد. شرایط مربی ایتالیایی مطلوب نبود و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه اکنون گروسو وضعیت بهتری دارد و خطر از بیخ گوش او گذشت.

باشگاه لیل در واکنش به این اتفاق گفت: «مقامات در نهایت امروز صبح تصمیم گرفتند که نمی‌توانند امنیت 250 هوادار لیل را که قرار است به مارسی سفر کنند تضمین کنند. لیل لزوماً باید به این تصمیم توجه کند تا از هواداران خود در برابر مشکلات احتمالی محافظت کند. با این حال، متاسفیم که در آستانه بازی و در حالی که برخی از آنها در حال حاضر در مارسی هستند یا در راه این شهر، قربانی تصمیم گیری دیرهنگام فدراسیون شده‌اند.»

رسانه‌های فرانسه گزارش داده‌اند که تا اطلاع ثانوی قرار شده به هواداران تیم‌های رقیب اجازه ورود به ولودروم داده نشود.

دیدگاه‌ها