کد خبر : 1977471 | 13 آبان 1402 ساعت 14:14 | 32.9K بازدید | 13 دیدگاه

تایید شد: وداع ستاره سابق یونایتد با فوتبال

مروان فلینی، ستاره سابق منچستریونایتد، قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

تایید شد: وداع ستاره سابق یونایتد با فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، فلینی در سال 2019 از منچستریونایتد جدا شد و به باشگاه شاندونگ تایشان چین پیوست تا تجربه بازی در سوپر لیگ این کشور را هم به دست آورده باشد. 

این بازیکن 35 ساله حالا آماده است تا در آخرین هفته از رقابت‌های این فصل لیگ چین در بازی روز شنبه از دنیای فوتبال خداحافظی کند و کفش‌هایش را برای همیشه آویزان کند. سرمربی شاندونگ پیش از این بازی در نشست خبری روز جمعه این موضوع را تایید کرد. 

مدیران این باشگاه تصمیم دارند که مراسم خداحافظی و تقدیر باشکوهی را برای او در بازی روز شنبه این تیم برگزار کنند تا به نوعی به این بازیکن ادای احترام کرده باشند. 

1949315

در بیانیه رسمی این باشگاه آمده است: «فلینی در چند سال گذشته همیشه با گل‌ها و پیروزی‌هایی که بارها برای ما به ارمغان آورد باعث شد که جو ورزشگاه خانگی ما فوق العاده باشد. اجازه دهید که در این آخرین نبرد او به این بازیکن ادای احترام کنیم و با تشویق و فریادهای پر شور همراهش باشیم. او وقتی به ما پیوست یک فوق ستاره بود و حالا به عنوان یک اسطوره از ما جدا می‎‌شود.»

فلینی در سال 2008 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از استاندارد لیژ راهی اورتون شد تا گرانقیمت‌ترین خرید این باشگاه لقب بگیرد. او پس از پنج فصل درخشان حضور در این تیم در سال 2013 به منچستریونایتد پیوست و قهرمانی در جام حذفی و لیگ اروپا و جام اتحادیه را هم تجربه کرد. او 177 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و 22 گل هم به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها