کد خبر : 1977478 | 13 آبان 1402 ساعت 14:52 | 9.8K بازدید | 15 دیدگاه

سد راه برد سپاهان با پای زخمی (عکس)

ملوان با نمایش منسجم در فاز دفاعی نگذاشت سپاهان به پیروزی دست پیدا کند.

سد راه برد سپاهان با پای زخمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار موفق شدند نخستین شکست فصل سپاهان را رقم بزنند و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان کار مهمی انجام بدهند، اما سرمربی قوهای سپید در حالی بازیکنانش را به این نبرد سخت فرستاد که در بین آنها برخی نفرات مثل میلاد باقری با مصدومیت مواجه بودند و شرایط سختی برای حضور در زمین داشتند، ولی با این وجود برابر طلایی پوشان استفاده شدند و توانستند نمایش خوبی بر جای بگذارند.

میلاد باقری که گل برتری ملوان انزلی در دربی شمالی‌های لیگ برتری مقابل نساجی مازندران را به ثمر رسانده و پس از آن هم در دیدار برابر پرسپولیس نمایش خوبی در خط دفاعی تیمش برای بسته ماندن دروازه تیمش ارائه کرده بود، این بار هم در جدال با یک تیم آسیایی دیگر موفق کار کرد و در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش نگذاشت سپاهان در خانه سه امتیاز را بگیرد.

1949325

ملوان انزلی قبل از سپاهان در 6 بازی پیاپی سه پیروزی و سه تساوی به دست آورد، اما نکته مهم اینجاست که آنها فقط دو گل دریافت کرده و عملکرد تیم مهدی تارتار با بهره‌مندی از این مدافعان در عقب زمین موفق بود که در دیدار برابر سپاهان با وجود اینکه دو گل خوردند، اما توانستند بارها از حملات حریف جلوگیری کنند و در نهایت هم به مهم‌ترین برد فصل برسند.

شاگردان مهدی تارتار در کنار نمایش موفقیت‌آمیز اخیرشان در هفت هفته پیاپی، نشان دادند در فاز دفاعی هم با حضور مهره‌هایی مثل میلاد باقری، نورمحمدی، اکوان و... مانع از موفقیت حریفان می‌شوند و پرسپولیس و سپاهان دو تیم اخیر بودند که نتوانستند به برد برابر آنها برسند.

دیدگاه‌ها