کد خبر : 1977546 | 13 آبان 1402 ساعت 19:21 | 11.2K بازدید | 12 دیدگاه

حسینی مثل یحیی، مقابل تیم اصفهانی (عکس)

شاگردان سید مجتبی حسینی اجازه ندادند روند پیروزی‌های بیرون از خانه ذوب‌آهن ادامه پیدا کند.

حسینی مثل یحیی، مقابل تیم اصفهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن که امسال محمد ربیعی را روی نیمکت دارد، نخستین مسابقه فصل را با پیروزی در انزلی مقابل ملوان آغاز کرد و در هفته سوم لیگ برتر هم در ورزشگاه آزادی با یک صحنه مشکوک گل تساوی را از پرسپولیس خورد ولی پس از آن روند خوب‌شان در دیدارهای بیرون از خانه ادامه پیدا کرد و دو برد دیگر به دست آوردند، اما شاگردان مجتبی حسینی اجازه ندادند این برتری‌ها تکرار شود.

آلومینیوم اراک که غیر از بازی با تراکتور در دیدارهای خانگی نمایش خوبی داشته و همواره به پیروزی رسیده بود، در تقابل با ذوب‌آهن هم که همیشه در بیرون از خانه عملکرد درخشانی ارائه داده، در آستانه یک برد دیگر قرار داشت ولی غافلگیری و گل لحظه آخری نگذاشت شاگردان مجتبی حسینی به سه امتیاز برسند.

1949471

سید مجتبی حسینی که تجربه کاپیتانی، سرمربیگری و مربیگری در ذوب‌آهن را دارد و همراه با این تیم قهرمانی جام حذفی، چهارمی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده، حالا در قامت آلومینیوم اراک برابر سبزپوشان اصفهانی قرار گرفت و نگذاشت روند بردهای بیرون از خانه ذوبی‌ها ادامه پیدا کند.

ذوبی‌ها در این فصل 5 مسابقه بیرون از خانه داشتند که سه پیروزی به دست آوردند ولی در دو دیدار مقابل شاگردان مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی نتوانستند به برتری برسند و البته شکست‌ناپذیر ماندند.

دیدگاه‌ها