کد خبر : 1977550 | 13 آبان 1402 ساعت 19:45 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

عکاشه: می‌توانیم لیگ برتری شویم؛

گلزن آبی‌ها جور فولاد را می‌کشد!

مهاجم استقلال ملاثانی با زدن دو گل در دیدار اخیرشان نقش اصلی را در کسب پیروزی تیمش داشت.

گلزن آبی‌ها جور فولاد را می‌کشد!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل عکاشه که پس از تجربه حضور در سپاهان، ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک و ... حالا در لیگ یک فعالیت می‌کند و برای استقلال ملاثانی به میدان می‌رود، روز گذشته نمایش موثری در دیدار مقابل خوشه طلایی داشت و توانست یک پنالتی بگیرد و دو گل به ثمر رساند تا تیمش سه امتیاز خانگی را کسب کند.

در شرایطی که فولاد خوزستان با فقر گلزن در خط حمله مواجه است و در دیدار اخیرش هم نتوانست برابر مس رفسنجان به گل برسد، استقلال ملاثانی دیگر تیم این استان توانست دیروز با دو گل ابوالفضل عکاشه از سد حریفش عبور کند تا شرایط بهتری در لیگ یک داشته باشد.

ابوالفضل عکاشه که در دوران حضورش در آلومینیوم اراک توانست گل صعود این تیم به لیگ برتر را به ثمر رساند، در گفت‌وگو با خبرنگار ما ابراز امیدواری کرد تا بتواند دوباره در لیگ یک موفق کار کند و به سطح اول ایران برگردد.

تمرکز داشتیم و 2 گل زدیم
در مسابقه دیروز مهم سه امتیاز بود که توانستیم با امتیاز کامل و با تدابیری که آقای سلیمانی و کادر فنی تیم در کنار تلاش همه بچه‌ها داشتند، به دست بیاوریم. در طول هفته هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و انگیزه و تلاشمان برای کسب سه امتیاز بود که بتوانیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و توانستم با تلاش بچه‌ها و زحمتی که بازیکنان در زمین کشیدند و تمرکزی که خودم داشتم، دو گل بزنم و برنده شویم.

می‌خواهیم فجر را شکست بدهیم
مسابقه دیروز که دو گل هم زدم، دیگر برای ما تمام شده و باید از فردا تمرکزمان را برای بازی هفته بعد که با تیم فجرسپاسی داریم بگذاریم که ان‌شاالله با تلاش همه بازیکنان سه امتیاز خارج از خانه را هم به دست بیاوریم و در مسیر موفقیت تیمی قدم برداریم.

1949479

امیدوارم 3 امتیاز منفی برگردد
این فصل استقلال ملاثانی بازیکن‌های جوان و با تجربه خیلی خوبی دارد و با پتانسیل تیمی و کادر فنی و همچنین مدیریت زحمتکش تیم، قطعا می‌توانیم مدعی صعود به لیگ برتر باشیم. البته نباید از این موضوع غافل شویم که ما لیگ را با منفی ٣ امتیاز شروع کردیم. با این وجود امیدوارم با تلاش مدیریت این سه امتیاز برگردد و اوضاع بهتری در جدول پیدا کنیم و بالاتر بیاییم.

حمایت شویم، صعود می‌کنیم
مطمئنا حمایت مسئولین شهر خیلی می‌تواند کمک حال تیم ملاثانی شود و ما می‌توانیم جزو دو، سه تیم بالانشین لیگ شویم و در انتهای فصل جشن صعود برپا کنیم تا دل هواداران خونگرم خوزستانی را شاد کنیم. کادر فنی که در راس آن اقای میثم سلیمانی و کریم بوستانی قرار دارند، نظم خاصی وارد تیم کرده‌اند و بازیکنان با اتکا به تجربه این دو شخص و سایر مربیان می‌توانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم و از همه مهم‌تر با حمایت مسئولین شهر میتوانیم آینده بسیار درخشانی را برای تیم ملاثانی بسازیم.

سپاهان شانس قهرمانی آسیا را دارد
سپاهان یکی از بهترین تیم‌های آسیا است، تنها تیم ایرانی که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته و افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده و از تیم‌های ریشه دار و قدیمی ایران به حساب می‌آید و خودم خیلی خوشحالم که توانستم در این تیم بزرگ با انسان‌های بزرگ و هواداران پرشور کار کنم. تیم سپاهان هر ساله برای کسب موفقیت برنامه ریزی‌های منظمی انجام می‌دهد و تیم این فصل سپاهان بسیار پرقدرت شروع کرده و با مدیریت بسیار عالی و کادر فنی درجه یک و بازیکن‌های با تجربه و با کیفیت بالا که در اختیار دارند، قطعا می‌تواند گزینه اول برای قهرمانی لیگ برتر باشند و با نتایجی هم که در لیگ قهرمانان به دست آورده‌اند، مدعی باشند که البته امیدوارم تصمیم و رای ناعادلانه دیدار با الاتحاد اصلاح شود چون اگر نتیجه را سه بر صفر نکنند، سپاهان مطمئنا از دور گروهی صعود می‌کند و مدعی قهرمانی آسیا است.

دیدگاه‌ها