کد خبر : 1977559 | 14 آبان 1402 ساعت 02:48 | 4K بازدید | 13 دیدگاه

پنج نبرد سخت پیش روی چشم فولاد و ایگناسیو

فولاد خوزستان در دو دیدار اخیر خود مقابل شمس آذر قزوین و مس رفسنجان شکست خورده و وضعیت بدی در جدول دارد.

پنج نبرد سخت پیش روی چشم فولاد و ایگناسیو

به گزارش ورزش سه، فولاد پس از چهار شکست متوالی در لیگ به فکر تغییرات افتاد و ایگناسیو سرمربی اسپانیایی را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد. او در دو بازی اول خود توانست شوک مثبتی به تیمش بدهد و دو برد شیرین مقابل هوادار و استقلال خوزستان دو تیم پایین جدولی کسب کرد اما در دو دیدار بعد مقابل شمس آذر در اهواز و مس در رفسنجان شکست خورد.

با این دو شکست فولاد دوباره به بحران نزدیک شده و انتقادات از مدیرعامل و بازیکنان این تیم به اوج خود رسیده است ‌احتمال تغییرات در این باشگاه جنوبی نیز وجود دارد.

1949498

فولاد در پنج دیدار بعدی خود باید ابتدا در اهواز به مصاف آلومینیوم اراک برود و سپس برای تقابل با تراکتور راهی تبریز خواهد شد. قرمزهای اهوازی سپس در اهواز میزبان استقلال صدرنشین خواهند بود و بعد از آن دو دیدار در اصفهان مقابل سپاهان و ذوب‌آهن انجام خواهند داد.

1949499

باید دید ایگناسیو می‌تواند با تیمش که البته روز و حال خوبی ندارد نتایج قابل قبولی بگیرد ی خیر. او باید بداند در صورت نگرفتن نتایج قابل قبول انتقادات پس از مدیریت و بازیکنان او را نشانه خواهد گرفت، ایگناسیو در کنفرانس‌های ابتدایی گفته بود بهترین بازیکنان ایران را دارد و حالا در آزمونی سخت سنجیده می‌شود.

دیدگاه‌ها