کد خبر : 1977576 | 13 آبان 1402 ساعت 21:40 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

پپ خیال همه را راحت کرد: مصدومیت هالند جدی نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، توضیح داد که مصدومیت ارلینگ هالند چندان جدی نیست.

پپ خیال همه را راحت کرد: مصدومیت هالند جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا شدت مصدومیت ارلینگ هالند پس تعویض در جریان پیروزی 6-1 منچسترسیتی مقابل بورنموث را کمرنگ کرد.

بهترین گلزن لیگ برتر که تا به حال 11 بار در این فصل گل زده است، علیرغم اینکه سیتی بورنموث را با نتیجه پرگل شکست داد، نتوانست گلزنی کند.

او بین دو نیمه این بازی تعویض شد و جای خود را به فیل فودن داد. گواردیولا تایید کرد که مچ پای مهاجمش ضرب دیده اما می‌گوید که این فقط یک مشکل جزئی است و او حتی می‌تواند روز سه شنبه مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

1949558

سرمربی سیتی در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت هالند گفت: "پیچش در مچ پا، ما نمی‌خواستیم روی او ریسک کنیم، او احساس راحتی نداشت. او ممکن است سه شنبه برگردد اما شاید یکشنبه آینده برگردد."

در غیاب هالند، جرمی دوکو بود که ورزشگاه اتحاد را با یک گل و به طرز شگفت انگیزی، با 4 پاس گل با عملکرد باورنکردنی خود شگفت زده کرد.

گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد نمایش وینگر بلژیکی، ادامه داد: "او خیلی سریع هماهنگ شد. نه فقط امروز، بلکه در همه بازی‌هایی که او انجام داد، او واقعاً خوب بازی کرد. ما واقعاً خوشحالیم.

دوکو، وای! او فقط یک بازیکن برای نبرد یک به یک نیست. او همه ما را شگفت زده کرد! او یک فوتبالیست بزرگ است. تکسیکی بگیریستین ما دوباره اقدامی باورنکردنی انجام داد و دوکو را به اینجا آورد. فکر می‌کنم او خوشحال است، امیدوارم بتواند سال‌های زیادی در منچسترسیتی باشد."

او در مورد عملکرد کلی تیمش مقابل بورنموث اضافه کرد: "انتظار نداشتیم که آن‌ها با 5 نفر در دفاع بازی کنند. ما در لحظات مناسب گل زدیم اما آن‌ها نیمه دوم را بهتر از ما شروع کردند. نفر به نفر آن‌ها تهاجمی بودند، برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستیم چون وقتی 3-0 هم عقب افتاده بودند، نفر به نفر بازی می‌کردند."

دیدگاه‌ها